И ДАНС проверява „Евроком“ за рекламодателите й
Освен Националната агенция по приходите, и ДАНС проверява рекламодателите на телевизия „Евроком“. От двете институции са получени писма, с които се иска информация за рекламодателите на три предавания. Това са външните продукции „Евро ДикоФ“ с водещ Сашо Диков, „Честно казано“ с Люба Кулезич и „Седмичник с Береану“ с водещ Владимир Береану. Това става 10 месеца след като бившият водещ в телевизията Николай Бареков подаде сигнал до прокуратурата за това как се финансира медията.
За акцията съобщиха водещите на предаванията. Официална информация от прокуратурата и потвърждение, че се работи по сигнала на Бареков, няма. Няма и отговор на въпроса защо точно сега държавното обвинение се е задействало.
В писмата се изисква информация за дружествата рекламодатели и лицата съконтрагенти по договори за предизборна реклама за местните избори през 2019 г. От ДАНС са поискали сумата по договорите и начина на плащане.
Сашо Диков определи акцията като тормоз, а Люба Кулезич я свърза с отразяването на протестите от медията.
Тази публикация е част от ежедневния преглед на печата на правна тематика
Коментирайте