Софийският районен съд (СРС) реши, че няма да отнема колата на журналиста Ивайло Цветков-Нойзи, който в края на миналата година беше хванат да шофира пиян и се споразумя с прокуратурата за условно наказание, като се позова пряко на Конституцията и на правото на ЕС.

„Съдът приема, че разпоредбата на чл. 343 б, ал.5 от НК противоречи на Конституцията и на правото на Европейския съюз и затова отказва да я приложи, тъй като отнемането на моторно превозно средство е непропорционалната наказателна мярка и е несъизмерима с извършеното престъпление“, мотивира се съдия Мирослав Петров.

От въпросната разпоредба следва, че когато шофьорът е хванат с над 1,2 промила алкохол в кръвта, „съдът отнема в полза на държавата моторното превозно средство, послужило за извършване на престъплението и е собственост на дееца, а когато деецът не е собственик – да присъди равностойността му“. Нойзи беше спрян в края на миналата година в района на столичния кв. „Драгалевци“, докато шофира по Околовръстния път, а дрегерът отчел 2,12 промила алкохол. Нойзи е дал и кръвна проба за изследване, която показала още по-високо съдържание на алкохол – 2,52 промила. След това той се призна за виновен и сключи споразумение с прокуратурата, според което получава наказание от 10 месеца затвор условно, с 3 години изпитателен срок. Журналистът остана и без книжка за 14 месеца.

За отнемането на колата на Нойзи се води отделно производство в СРС, на което той и адвокатът му не се явиха на предишното заседание и му беше наложена глоба от 500 лева. Именно по това дело се произнесе днес съдия Петров.

Прокуратурата: Изненадани сме, решението обръща съдебната практика

„Софийската районна прокуратура ще протестира така определения съдебен акт. Според нас той създава един притеснителен прецедент“, обяви прокурор Николай Николаев. Той коментира по-късно, че решението на СРС е изненадало прокуратурата.

„Софийската районна прокуратура е изненадана от това решение, тъй като доколкото ми е известно, то обръща съдебната практика. Оценявам усилията на съда да бъде смел и да утвърждава вътрешното си убеждение. Според нас обаче това решение е неправилно и затова го протестираме“, каза Николаев.

По думите му, съдът е осъществил инцидентен конституционен контрол, а няма такова право.

„В България действащият конституционен режим предвижда т.нар. концентриран контрол за конституционосъобразност, което означава, че само един съд може да обяви закон за противоконституционен. В случая това е Конституционният съд, а не всеки районен съд. Ако всеки районен съд го прави, дали не би настанала голяма анархия и неразбория в правото?“, добави прокурор Николаев.

Чл. 5, ал. 2 от Конституцията предвижда: „Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие“.

Конституционният съд е разяснил какво означава непосредственото действие на разпоредбите на основния закон още през 1994 г. (решение по к.д. №4/1994 г.). В мотивите си тогава съдът пише: „Непосредственото действие на конституционните норми е основен белег, който характеризира Конституцията като върховен нормативен акт и който полага основите на системата на действащото право в Република България. …Непосредственото действие означава, че не е необходимо да има опосредстващ елемент или звено от правно-техническа гледна точка, за да се прояви то. Непосредственото действие прави от Конституцията живо, приложимо право. … Макар да са различни по своето съдържание, всички те (конституционните норми – бел. ред.) имат едно общо качество и това е непосредственото им действие. Това непосредствено действие се проявява по различен начин в зависимост от конкретното съдържание на всяка конституционна норма. …Позоваването на Конституцията в един спор в областта на гражданското, наказателното, административното или някакъв друг клон на правото не изисква специален процесуален ред за разрешаването му. Защитата на правото, при което ще се приложи непосредственото действие на съответните конституционни норми, ще се …реализира по действащия процесуален ред. Решението по такъв спор няма да има общозадължителна сила, а ще породи действие само за конкретния случай. Инстанционната проверка на правилността му ще се осъществи на общо основание по реда на действащото процесуално законодателство.“ 

Подробно за непосредственото действие на Конституцията виж в доклада на конституционния съдия Красимир Влахов тук и интервюто на колегата му в КС Константин Пенчев тук, както и прикачените към настоящата новина статии.

Разпоредбата от Наказателния кодекс, която днес районният съдия Мирослав Петров отказа да приложи по делото на Нойзи, тъй като прецени, че противоречи на Конституцията, беше оспорена пред Конституционния съд от Наказателната колегия на Върховния касационен съд, както и от съдията от районния съд в Свиленград Добринка Кирева. КС допусна за разглеждане искането на ВКС, а по допустимостта на това на Кирева още не се е произнесъл.

 

82
Коментирайте

avatar
нови хронологично най-добре оценени
Б.Р.
Б.Р.
17 август 2024 15:28
Гост

Бихте ли ми казали номера на първоинстанционното дело? Бих искал да прочета мотивите на съда! Любопитно ми е и как се е развило делото пред въззивния съд?

Киро Факиро
Киро Факиро
09 юли 2024 13:19
Гост

Мярката е ефективна със сигурност, защото отнема най-лесната възможност на шофьор да кара пил, но наказанието е несъразмерно. Как двете неща могат да се съберат в едно, изисква едно по-мъдро решение.

finder
finder
28 юни 2024 21:18
Гост

Тоя съдия малоумен ли е или се прави на такъв?

Анонимен
Анонимен
08 юни 2024 15:43
Гост
Анонимен
Анонимен
08 юни 2024 15:45
Гост

На ССБ явно не им е платено, за да вземат отношение по въпроса с някоя жална подписка. Няма командировки в тази работа… Пък хората не са разпънали някоя софра, за да им обърнат внимание…

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 18:02
Гост
Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 13:45
Гост

Този гений на юриспруденцията и пеналистиката, явно е плод на конкурсите и на НИП.Години вече ги гледам и не мога да им се начудя на липсата на всякакъв и социален, и житейски опит, дори и на 40-ина годишни титани.

Тцъъъъ
Тцъъъъ
07 юни 2024 16:36
Гост

На ПП-ДБ е плод.

LSSAH
LSSAH
07 юни 2024 13:41
Гост

Съдията прилага закона, а не го създава. Някой май е гледал много американски сериали. То и аз си гледам от време на време старите сезони на Закон и ред, но там системата е малко по-различна.

Дали законът нарушава конституцият вече е друг въпрос и мисля, че по-скоро да. Все пак КС трябва да реши.

Моите 20 стотинки по темата, не че на някой му пука, но да си кажа.

Прав е съдията
Прав е съдията
09 юни 2024 13:42
Гост

Съдията прилага закона с най-висш ранг: конституцията. Всичко останало е като училищна наредба, гласувана от хора, които не са прависти и гласуват по „политически причини“, за да вземат едни пари от петилетен зелен план 2030, изискващ намаляне на броя на колите. Трябва да се отбележи че България не е първата, а втората страна в Европа, която прие отнемане на колата и безлимитна глоба при положителен резултат от този тест. Първата страна, приела такъв закон три седмици преди България е Русия. И там вече май се усетиха за исковете при така наречените дроги, дефинирани от три компании произвеждащи теста. Защото хващат… Покажи целия коментар »

А превенцията?
А превенцията?
07 юни 2024 13:20
Гост

На първо място следва съдията да докаже, че по всяко дело със сходен казус постъпва по същия начин, за да разсее съмненията за пристрастност. И на следващо – къде отиде превенцията?!!! Тя е основна цел на наказателното право – чл. 36 НК! Да ни би постановяваните от вас стотици условни присъди да са повлияли превантивно на нарушителите?! НЕ, естествено. Обаче като ги удариш по джоба е друго. Нормата трябва да действа докато по такива дела наказанията станат по-сериозни и ефективни! Защо не отиде съдията при Майките на пострадали от катастрофи да им обясни колко е важна Конституцията?! Правосъдието не е… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 13:19
Гост
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 12:50
Гост

Очевидно Нойзи е достатъчно платежоспособен и кара достатъчно скъпа кола, за да си издейства въпросния изключителен прецедент. Интересно защо въпросната смела идея не хрумна на съдията по някое дело срещу ром с кола за 500 лева?

Адвокат
Адвокат
07 юни 2024 12:36
Гост

Съдията Мирослав Петров от 106 с-в винаги се е отличавал с компетентност, обективност и най-важното – смелост и решителност. Дерзайте съдия Петров ! Целта нa магистратската и политическата мафия е такива съдии никога да не припарват до горните инстанции, а да си търкат столовете до пенсия на районно ниво, а ако може и подобни хора да не влизат изобщо в съдебната система. Натам сме тръгнали с тотално контролираните конкурси.

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 13:13
Гост

Именно подобни СЪДИИ, с които влизайки в зала осъзнаваш, че има още един адвокат в черна тога, който се е намазал на филийка на адвокатите от големите кантори са се позиционирали на най- бързата писта към ВКС и КС. Само не го изкарвайте този сега жертвичка и мъченик…

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 13:38
Гост

Горното звучи като похвално слово за първи секретар на партията на партиен пленум от 60 те години, но най-вероятно е от адвокатка по наказателно право, на която много й допада демонстрираната от съдията неприязън към прокуратурата Предлагам на съдията да се иска отвод от прокурорите по делата с оглед публично известните му нападки срещу прокурорите, да видим как се прилага делото „Крънчева- Босев“ на практика Никой не иска пристрастен съдия.

Истински адвокат
Истински адвокат
07 юни 2024 16:30
Гост

Ехоо, „Адвокат“, Вие сте от трол-актива на ПП-ДБ, нали?

Любовната
Любовната
09 юни 2024 7:16
Гост
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Спри делото
Спри делото
07 юни 2024 10:18
Гост

НЕ СЪМ СЪГЛАСНА със съдията! Можеше ДА СПРЕ ДЕЛОТО и да чака КС да се произнесе. Така хем спазва закона, хем не прилага нормата, която мисли за противоконституционна. Съдиите са правоприложители, каквото и да е законодателството, щом няма място за тълкуване, го прилагаш, дори и в разрез с твоите си теоретични глупотевини. Иначе като не си съгласен, отиваш в законодателната влас ти твориш закони. Сега данъкоплатците ти плащат да ги прилагаш! Самозабравяш се!

Адвокат
Адвокат
07 юни 2024 12:37
Гост

И през това време колата да стои на трупчета в РПУ-то ли ? Айде няма нужда.

Спри делото
Спри делото
07 юни 2024 13:06
Гост

Да, на трупчета, но още собственост на осъдения. Ако след това се признае за противоконституционна нормата, ще има право на обезщетение.

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 13:17
Гост

Да мислим за колите на престъпниците, а не за това, колко хора могат да загинат от карането на същите тези коли СЛЕД ПЕТО ИЛИ ДЕСЕТО ОСЪЖДАНЕ? Май трябва да се мисли в насока как да им се взимат колите по- бързо и по- ефективно, а не в насока КАК ДА НЕ ИМ СЕ ВЗИМАТ.

Петлето клечко
Петлето клечко
07 юни 2024 9:25
Гост

За нойзи може изключение, „щото е за Челси.

Съдията людоед
Съдията людоед
07 юни 2024 9:17
Гост

Koнфиcĸaциятa нa aвтoмoбилитe нa пиянитe шoфьopи вeчe бe aтaĸyвaнo пpeд Koнcтитyциoнния cъд oт OC нa Haĸaзaтeлнитe ĸoлeгии нa  BKC. Haĸaзaтeлнитe cъдии oбявиxa пoпpaвĸитe в HK зa „xaoтични“  и „извън cтaндapтитe нa  нaĸaзaтeлнoтo пpaвo“.  „Hacтoявaмe, чe ĸoмeнтиpaнитe интepвeнции в мaтepиaлния нaĸaзaтeлeн зaĸoн ca пpoизвoлни, xaoтични, пpoтивopeчaщи нa caмaтa юpидичecĸa нeгoвa cъщнocт, ĸaтo чpeз тяx ca въвeдeни мepĸи, ocтaвaщи извън cтaндapтитe нa нaĸaзaтeлнoтo пpaвo, нa Haĸaзaтeлния ĸoдeĸc и нa Koнcтитyциятa, пocoчи в иcĸaнeтo cи OCHK.

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 12:23
Гост

Да, чудесно, но ако се започне постановяване на актове от всички районни съдии на основание писаното за сезиране на КС леко ще настане хаос, нали? Щом сега и те самите могат да го сезират? Пишеш си до КС, не чакаш той да се произнесе и си правоприлагаш по писаното? Май превъртяхте играта със съдийската независимост…Или щом съдията е от ССБ всичко може?

Либерасти сър
Либерасти сър
07 юни 2024 9:14
Гост
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Базил
Базил
07 юни 2024 7:31
Гост

Съдията всеки път ли е отказвал до сега да взима автомобили или само тук му е платено?

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 8:49
Гост

Това е първото му такова дело

Иван Иванов
Иван Иванов
07 юни 2024 6:32
Гост

Решението е правилно, доколкото – се получи анархия – взимат се едни автомобили на безценица – което е лудост. По скоро – да се наложи глоба и – чрез глобата да се организира търг. Другото е – да се отнеме автомобила на паркинг – но да не се продава, а да се задържи няколко месеца. Но е неправилно пиянството – Максим Стависки вечно ще го „преследва“ онова събитие. Освен това – отишъл на селски „прием“, те винаги „ръчкат“ пийни – пийни. Също така – пътищата – където е хванат „Нойзи“ са тесни – планински, това пък съвсем „опорочава“ нещата, а… Покажи целия коментар »

Куки
Куки
07 юни 2024 6:29
Гост

Съдията Петров освен да цитира практика на ЕСПЧ под път и над път и да пише злобни актове с лични нападки, лишени от всякаква колегиалност, явно друго не може! Съдия Петров, става въпрос за лице, извършило ПРЕСТЪПЛЕНИЕ! Ще си понесе наказателната отговорност и ще търпи и нарушаване правото на собственост, защото е виновен! Интересите на обществото са над неговите лични! Направо да вземат да отменят и чл.53 НК и да се свършва с тази истерия! Подсъдимият имал права? Така ли, г- н Петров? А ако някой пиян/ дрогиран шофьор беше застрашил Вашия живот и здраве, пак ли щяхте да сте… Покажи целия коментар »

СеСеБей, Брей....
СеСеБей, Брей....
06 юни 2024 23:45
Гост

Съдебната анархия е „демократична“ и за нея не важат никакви правила и норми!
Щом „вътрешното убеждение“ и на мишките от СРС е над законите и Конституцията, КС е някакъв клуб на пенсионери и политически парашутисти/май да/ и няма смисъл да се чака решението му, а законодателния орган не е на „нивото“ на СРС, явно сме на крачка от първата псевдо държава с нова форма на управление!

1111111
1111111
06 юни 2024 21:30
Гост

Съдията, не признава закона! Това е беззаконие! Добър, лош закон!

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 8:53
Гост

С Конституцията кучета я яли. Няма значение дали разпоредбата противоречи на КРБ, ние ще си я прилагаме като коне с капаци

Шаман
Шаман
07 юни 2024 16:33
Гост

Има с кой да се произнася за противоконституционност и това не са нито съдиите на районно ниво, нито тролажът на посолството.

Цирк Дибрич
Цирк Дибрич
06 юни 2024 20:49
Гост

Пазете правото от закона. И от СРС.

Мазно кафе
Мазно кафе
06 юни 2024 20:07
Гост

Тоя Нойзи да не е от поддръжниците на ПП-ДБ?

Сесебеец
Сесебеец
07 юни 2024 9:01
Гост
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 19:27
Гост

Прокурорът е доктор по конституционно право. Видно е, че много добре познава КРБ и практиката на КС. Евалата, Николаев

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 19:06
Гост

Подобни казуси съвсем ясно навеждат, че СРС е уникална по рода си юриическа офшорна зона – клиентите са предимно чуждестранни резиденти, а правоприлагането е с цел да се лобира за екзотични практики, рушащи държавността и нормалността.

Loll
Loll
06 юни 2024 18:58
Гост

Мине не мине 1-2 седмици и чуем за някое творение от шопската правна система:)

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 18:46
Гост

Ако Мирослав Петров чуе изложените от него мотиви в зала от устата на прокурор ще го глоби вероятно и всички ще знаят и от фейса му включително, колко са некомпетентни прокурорите и как не знаят законите. Много грозни взеха да стават нещата, щом СЪДИЙЩИНАТА се търпи и даже му се придава важност в медиите. Хубаво поработихте за механизма за отговорност на главния прокурор, но може ли някой да ми напомни, каква отговорност носят за безумните си актове и създаването на практика с оглед на страните по делото СЪДИИТЕ? Даже и тези на районно ниво? Или вътрешното убеждение прикрива всичко –… Покажи целия коментар »

1111111
1111111
06 юни 2024 22:25
Гост

Влюбването води до сътворяването на глупости!

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 11:19
Гост

Особено влюбването в себе си.

Позор!
Позор!
06 юни 2024 18:07
Гост

Това недоразумение Мирослав Петров изобщо няма място в системата. Някой го подпира, за да върши безобразия и да изпълнява поръчки. Абсолютен срам е по много дела, тук просто демонстрира произвол и недосегаемост.

Проскубания бухал
Проскубания бухал
06 юни 2024 18:01
Гост

„Съдия Мирослав Петров от СРС пък е публикувал в профила си във Фейсбук декларацията, която възнамерява да подаде във ВСС. С нея той обявява членство в Църквата на летящото спагетено чудовище. Иронично, защото виждате на какво сме подложени напоследък, каза той пред „Правен свят“. Същевременно съвсем сериозно е подал молба за членство в ССБ, досега не е участвал в никакви организации.“

Това изскочи от търсачката е интернет за този съдия – много показателно, но сякаш и очаквано.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 18:51
Гост

Да, абсолютно относимо поведение на член на ССБ- громиш от Фейса и от зала злите сили, чакаш съпартийците да те забележат и да натиснат Царя на корупцията да те повиши, за да може да блеснеш с по- големи безобразия и на по- високо ниво. На моменти ме е срам, че съм магистрат!

Проскубания бухал
Проскубания бухал
06 юни 2024 19:06
Гост

Ама моля Ви се, подсъдимият е виден български политически и граждански активист, културен деец, бивш главен редактор на мъжки (порно) списания и журналист-„най-свободната“ от всички професии, та той е еманация на демокрацията и либералната мисъл, така че няма как да не се направи малък реверанс от магистрати, негови „идейни“ съмишленици.

„Всеки греши, но ако си от добрата страна на обществото (или човек Радан), заслужаваш втори шанс.“

Проскубания бухал

П.С. Сега сериозно, без здраво стъпили на земята магистрати, които работят съвестно и по вътрешно убеждение, държавата и обществото са обречени.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 19:24
Гост

Бухале, неприятно изненадваш. Влизаш в тона на всички прокурори, които хейтят по темата. Вместо да изложиш своите обосновани юридически контрааргументи, отправяш лични нападки.

Проскубания бухал
Проскубания бухал
06 юни 2024 20:01
Гост

Юридическите аргументи съм ги изложил в първия си коментар на публикацията, със спирането на производството по чл.150, ал. 2 от КРБ, която промяна е част от „великата реформа“ на Конституцията, и е трудно човек да си представи колко самонадеян и може би егоцентричен трябва да си, за да се позовеш на норма с достатъчен самостоятелен регулативен потенциал, при условие, че обществото е особено чувствително към наказанията на пияните/дрогираните шофьори и вече има образувано дело пред КС. Ако има желание и съвест, винаги може да се намери справедливо разрешение на казуса, без да е необходимо да се демонстрира флагрантно съдийска независимост… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 21:40
Гост

Страхотен коментар на Проскубания бухал! За правосъдието, егото, съдийското достойнство и в крайна сметка- за здравия разум, липсата на който е най-видима в този тип публични дейности!

аман от нежни мъже
аман от нежни мъже
07 юни 2024 9:21
Гост

Мирославе,ти ли си?

Проскубания бухал
Проскубания бухал
06 юни 2024 15:57
Гост

Така се катериш нагоре по стълбицата, пееш в един тон с висшестоящите магистрати, нищо че с последните промени в чл.150, ал.2 от КРБ (които могат да се интерпретират по различен начин) би трябвало да продължи производството до етапа на постановяването на присъдата и да изчака произнасянето на КС преди да издаде „окончателния“ акт.

П.С. Винаги е по-сигурно да следваш ГПК/НПК, а не да се втурваш през глава да тълкуваш нови разпоредби със съмнителен ефект/

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 15:39
Гост

Съдийте се самозабравиха! Както какъв този псевдо юрист се поставя над Парламента?

Коко
Коко
06 юни 2024 18:17
Гост

Кой се е самозабравил? Я обратно в първи клас да се научиш да пишеш, пък тогава ела ограмотен да се възмущаваш от съдиИте

Джен
Джен
06 юни 2024 15:26
Гост

Брееей, какъв мъж, какъв магистрат :))))

МАРИН МАРИНОВ
МАРИН МАРИНОВ
06 юни 2024 15:21
Регистриран

РЕШЕНИЕТО Е ПРАВИЛНО ,НО ПО ЧАСТИЧНО ИЗЛОЖЕНИТЕ ОТ СЪДИЯТА СЪОБРАЖЕНИЯ , А ИМЕННО ,ТЪЙ КАТО СЕ НАРУШАВА ПРАВОТО НА СОБСТВЕНОСТ ,КОЕТО Е НЕПРИКОСНОВЕННО,СЪГЛАСНО БЪЛГАРСКАТА КОНСТИТУЦИЯ, А ОТ ДРУГА СТРАНА СТАВА ВЪПРОС ЗА НАЛАГАНЕ НА ДВЕ САНКЦИИ ЗА ЕДНО И СЪЩО ДЕЯНИЕ БЕЗ ТОВА ДА Е ПРЕДВИДЕНО В НАКАЗАТЕЛНИЯ КОДЕКС КАТО ВИД НАКАЗАНИЕ ЗА СЪОТВЕТНОТО ДЕЯНИЕ.ТОЕСТ В СЪСТАВА НА САКЦИОНИРАЩАТА ПРАВНА НОРМА ДЕЯНИЕТО ШОФИРАНЕ В ПИЯНО СЪСТОЯНИЕ НЕ Е ПРЕДВИДЕНО КАТО НАКАЗАНИЕ И КОНФИСКУВАНЕ НА МПС,ДОКОЛКОТО ОТНЕМАНЕТО НА МПС СЕ ПРЕДВИЖДА ОТ ДРУГА ПРАВНА НОРМА ,РАЗЛИЧНА ОТ САКЦИОНИРАЩАТА С НАКАЗАНИЕ ПРЕСТЪПЕН СЪСТАВ ПРАВНА НОРМА.

гЛУПАк
гЛУПАк
06 юни 2024 14:20
Гост

Напълно правилно.
Браво, съдия!
Кохонес си трябва, не само акъл.

Някой
Някой
06 юни 2024 14:40
Гост

Кое е правилното ? То утре някой съдия може да реши и че наказание ЛС е много тежко и да наложи само глоба, ей така за кеф..

Съдията людоед
Съдията людоед
07 юни 2024 9:12
Гост

Изглежда не сте чували за правната фигури на чл. 78а от НК.

Лозан
Лозан
06 юни 2024 14:07
Гост

Това ако е правосъдие…

Димо
Димо
06 юни 2024 14:06
Гост

E, щом е сключил споразумение с прокуратурата.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:51
Гост

Сигурна отмяна на ниво СГС!!!

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:55
Гост

Дано. Поне в СГС да приложат закона правилно!

Жокера
Жокера
06 юни 2024 14:54
Гост

Сигурна, чушки, има образувано дело пред Конституционния съд за отмяна на разпоредбата.

Анонимен
Анонимен
07 юни 2024 3:23
Гост

Какво като има образувано дело пред КС, г-н Жокер? Още в първи курс в ЮФ (всеки ЮФ) се учи що е то приложим закон. Кой закон е приложим в момента (и при извършеането на престъплението) по казуса, г-н Жокер? Кой закон е действащо право? Недопустимо е ЕДИН И СЪЩ закон, една и съща правна норма (особено пък наказателна) да се прилага по различен начин!!! Абсолютен прпизвол и поъазване на един куп основни правни принципи е това срамно действие на този съдия! Не може за едно и също провинение на едни хора да им се отнемат автомобилите (вече има и прпдадени… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:49
Гост

Mr Judge, how much? :))))))

Пеналист
Пеналист
06 юни 2024 13:44
Гост

Прокурора Николаев е сред доста калпавите, съдиите страдат, когато тоя псевдо юрист влезе в зала.

Колега
Колега
06 юни 2024 16:36
Гост

Случая няма много общо с прокурор Николаев, а със съдия Мирослав Петров, на който най-силното качество е да води война с прокуратурата.Иначе много иска да мине за безпристрастен и обективен Е, трудно му се отдава.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:40
Гост

Харесвам Нойзи. Това е изключително ерудиран мъж. Вярвам, че това е било единичен случай, извини се и няма да се повтори. Но кой не бърка? Единично обаче. Не системно да караш друсан и пиян

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:50
Гост
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
Гранд
Гранд
07 юни 2024 4:27
Гост

Няма да се повтори. Така е! Двоен аршин, тези безизвестните дори получават ефективни присъди, но известните, еродираните не – примери много в нашата държава. Историята помни дори лица на кампанията “не карай пил” да го правят, но това остана някъде в миналото. И те са хора, и те грешат, и кой не бърка.

Няма такова нещо като шофирал веднъж пиян.

Секунда невнимание цял живот умрял!

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:39
Гост

Мизерабъл

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:39
Гост

Гнусна история. Да гнусна.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:38
Гост

Полза от родната прокуратура няма никаква. Освен да протестира и да ни вкарва в практиката да плащаме обезщетения на потърпевши от глупостите им

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:37
Гост

Ще спестят едно парко място…

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:36
Гост

Ееее голям зор. Един път станало. А тия с по 15 нарушения, дето ги хващат чак на 16тото>?

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:36
Гост

Да се надяваме, че ще се вразуми

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:36
Гост

Човека е в пъти по-умен от бичметата дето газят хора и карат друсани

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:46
Гост

Колко да е умен щом се е качил да кара с 2.5 промила алкохол в кръвта? Нойзи прилича на хроничен алкохолик и това едва ли е първият път, в който се е качил да кара пиян, но е първият път, в който са го хванали. Нойзи потен вода не е пил, но пък на алкохол не отказва.

Анонимен
Анонимен
06 юни 2024 13:35
Гост

Много важно

Анонимен
Анонимен
19 юли 2024 9:09
Гост

Моля дайте линк към самото решение четем самчо отзиви.