Български пощи“ ЕАД въвежда нова услуга за приемане, пренасяне и предаване пратки на клиенти на eMAG, както и инкасиране на дължими суми по наложен платеж, съобщиха от държавното дружество.

Получателите ще се уведомяват с есемес в деня на пристигане на пратката в избраната от тях пощенска станция и тази пратка трябва да бъде взета от тях в срок от седем календарни дни от получаването й в пощата.

Първоначално новата услуга ще се предлага в 19 пощенски станции на територията на София. До няколко месеца се предвижда услугата да обхване офисите на дружеството в големите градове, а впоследствие и в по-малките населени места. Списък на пощенските станции, в които се изпълнява услугата, се намира на сайта на „Български пощи“ ЕАД.

„Български пощи“ ЕАД разработи и внедри софтуерно приложение, необходимо при доставката на стоки, поръчани чрез електронни магазини, се казва в съобщението.

Партньорството с еMAG ще бъде съпътствано с обновяване на част от офисите на „Български пощи“ в София, „за да отговарят те на високите изисквания на потребителите на он-лайн магазина, които търсят гарантирано удобство и бързина при доставката на очакваните пратки“, се казва в съобщенията на двете компании.

eMAG работи с държавните пощенски служби на Румъния, Унгария и Полша .

Тази публикация е част от ежедневния преглед на печата на правна тематика

Коментирайте

avatar