Трети опит – САК сваля цената на „Ягуар“-а на 12 000 лв.
Софийската адвокатска колегия (САК) ще направи трети опит да продаде „Ягуар“-а с номер САК01САС, който от 13 години предизвиква противоречиви коментари.
Този път цената, от която ще започне наддаването, ще е 12 000 лв. с ДДС, е решил вчера Софийският адвокатски съвет.
Както „Лекс“ писа, първоначално автомобилът, станал символ на колегията – за едни положителен, за други отрицателен, беше обявен на търг с начална цена от 19 000 лв. Тогава в наддаването можеха да участват само адвокати от столицата. След множество огледи обаче никой не подаде оферта за автомобила, който се оказа, че привлича най-вече със специалния номер, който струва 5000 лв.
След това търгът беше отворен за всички, а цената беше свалена на 15 000 лв. Това обаче не „доведе“ купувачи.
Затова сега е взето решение за сваляне на цената с малко над 20%.
Очаква се новият търг за „Ягуар“-а на САК да бъде обявен наесен. Съветът още не е определил периода, в който ще приема наддавателни предложения.
Условията ще са същите като на предишните търгове – обявеният за купувач ще трябва да внесе предложената цена в 7-дневен срок. А за участие ще се изисква задатък от 500 лв.
45
Коментирайте
Аз го написах и в предната новина за сваляне на цената- за 5000 лева го вземам, ще го разпродам за части. Има достатъчно хорица, които са си накупили такива английски недоразумения и пазара за частите е сигурен 🙂 Цената ще слезе още, вЕрвайте ми 🙂
Аз вече го придобих по давност, то толкова време се продава, голем бейзбол, големо нещо.
Вече искам да си го паркирам отзад. Ако може и баба да удари едно рамо.
Аз бих го купил, но е доста тежкарска лимузина, но ще ми отива, ставам Батман.
Аз лично харесвам Наталия Ценова, нищо че съм против всякакво ръководство. Не мога да търпя да ми се правят на велики.
Велик е адвокатът на Васил Левски, велики са учените адвокати.
Велик е Васил Гоцев, Александър Джеров.
Велик е професор Герджиков, велик е професор Попов, Бойчев, Стойнев, Михайлов.
Ние сме интелектуални мравки пред тях.
И това ли е сега „дневния ред“ на САК?
Въпрос на приоритети, както се изрази Николайчо Василаки от НДСВ. Вечен кандидат за какво ли не.
Хай Тек Парк „Конкубинат“.
Хубава е колата. Обаче не зная до колко е амортизирана. Тези поне един преглед да й бяха направили преди да я продават. Мисля, че е лоялно спрямо купувача.
А бе, по стара кола и по млада жена винаги си има работа.
Унуки, земи си богата жена!
Тече й маслото – тоест има интегрална повреда, картера, не знам какво, но – може да се оправи.
Иначе е красавица.
Търси се звяра.
Грандоманията е лош съветник. Можеше да си купят кола, която не е толкова кичозна и скъпа за поддръжка.
Баш си е кичозна. Пък и не е за цървулите да возят бабите си на работа, я!
Ще дам идея за бизнес на САК-да я дават под наем за сватби и абитуриентски балове.
Да, за това е особено подходяща.
Колко съм недосетлив!
Може даже с булката да направя едно кръгче из софийските потайности.
И за нула лева-тази кола е с безумно скъпа поддържка, ремонти и части, и разходи за труд на автомонтьор който да има опит с конкретно тези коли-е колко са автомонтьорите, разбиращи точно от тази кола, и колко струвна трудът им-дори при дребен хипотетичен пробелм?
Може би следва да решат да платят на някой да я вземе? Все пак ще е еднократно плащане, а сега-всяка година разходи-поддържка, застраховки-двата вида.
Примерно да я подарят на Ивайло Данов. Като на свинче – звънче ще му е.
Неточна е информацията – САК са писали, че за номера са броени 7410 лв. Представете си тогава какво е състоянието на самата кола, че сега е обявена за 12000 лв. Никой няма да я купи заради номера и простата сметка показва, че колата струва 12000 – 7410 = 4590 лв. И още 5-10 хиляди за ремонт.
И за да не си мислите, че сметката е банална:
https://www.autotrader.co.uk/cars/jaguar/xf/2.7
Кому и защо е нужно да я продават?!
Да си я подържат и да се возят, затова им е!
ps. За целите на „PR“-а на конкубината похарчиха маса пари „по продажбата“. Ако накрая се тегли калема, ще се окаже, че процедурата по продажбата е по-скъпа от самата кола.
Тигре, Тигре.
Тези накрая май ще го подарят с панделка.
Пак са много. Поддръжката е ужасно скъпа. А реално такива се продават и за по 6 хиляди.
Ще свалят цената пак. Иначе Ягуарът си е вечно техен.
Да, тигре на седемте баби от ВАдС.
Тя една кола се разваля, не когато се движи, а когато седи на паркинга. Та не знам тая от кога не се движи, но като я купиш за 20 000 лв примерно, после ще метнеш още толкова за да я приведеш във вид за шофиране.
Категорично няма и сега да има желаещи, соред мен.
Е, за какво им е такава кола на хората. Само да се набутват за ремонти.
След това търгът беше отворен за всички, а цената беше свалена на 15 000 лв. Това обаче не „доведе“ купувачи.
Еми не доведе, защото явно хората не искат да си навличат народната „любов“, в случай, че го купят
А, много ще го знае някой. Да де, в началото ще го знаят, но после ще се забрави и ще си го кара.
Ще го вземе, ще го пусне на търг от примерно 70 000 евро в чужбина и ще се отърве от него. Незнам цената каква е за такава кола, ма не е малко. Айде, тя е и малко амортизирана де.
То пък някой ше се засили да му даде една торба с пари.
Ако върви все още. 🙂
Че то и аз мога да го купя бе. Егати цената.
Айде де!
Ами то не може ли да се купи за тия пари и после да се препродаде за много повече?
Бе май си е оферта
Може. И после ще вози Ердоган, както Сюлейманчо Пасито вози генералния секретар на НАТО в трабантутник!
За някой баровец си е оферта. Да не говорим, че може за никакви пари да купи на синчето или дъщеричката си такава кола.
ДА, БЪЛГАРИЯ.
Сега ще почнат едни желаещи да се вият на опашки.
Определено си стана офертичка
направо към надин да го засилват тоя английски коптор
Не е лоша колата. Да заставят тоя, който я е купил да я откупи сега и да си я прави после каквото иска.
САК да вземе после втората ръка „Трабант“ на председателя на Атлантическия клуб.
Тамън после ще се возят комфортно, като баш цървули!
Ивайло Данов си купува „Тигър“. С парите от баба му.