Нито един столичен адвокат не поиска „Ягуар“-а на САК

Сред столичните адвокати не се намери купувач за „Ягуар“-а на Софийската адвокатска колегия, който беше обявен за продажба от новото ѝ ръководство.
Както „Лекс“ писа, единствено адвокати, дружества или съдружия от колегията можеха да се включат в наддаването за луксозния, но близо 13-годишен автомобил. Вчера изтече срокът за внасяне на наддавателни предложения, но никой не подал такова.
По информация на „Лекс“ е имало много огледи, но повечето адвокати, видели колата, всъщност са проявили интерес най-вече към специалния ѝ регистрационен номер – САК 01 САС. Освен това мнозинството са споделили, че първоначалната цена от 19 000 лв. за почти 13-годишния автомобил е висока.
Ръководството на колегията реши първо да даде възможност на членовете си, с чиито средства през 2008 г. за около 150 000 лв. е купен луксозният автомобил, да го придобият, затова ограничи търга само до тях.
Колата е на близо 128 000 км. Има валидни застраховки „Гражданска отговорност“ и „Каско+“, както и платена годишна винетка, валидна до 24 февруари 2022 г.
Очакванията сега са, че ръководството на колегията ще обяви нов търг за „Ягуар“-а, но в него вече ще може да се включи всеки без значение дали е адвокат. По всяка вероятност новата продажба ще е и с по-ниска първоначална цена.


Някоя S-класа да беше, ще се намерят купувачи. А то английска кола. Скъпа поддръжка и нестандартни технически решения. Всичкото им е наопаки, като почнеш от ел. инсталацията- в цял свят еднопроводната система на автомобила окабеляването е плюс, корпуса- минус. Англичаните все наопаки. Корпуса минус, кабелите плюс. Ако свалят цената, ще се намери все някой.

При англичаните корпуса плюс- кабелите минус, исках да напиша. Лапсус.

Представителна е – сега – германците нямат фантазия, а и има нужда и от приятен лукс, Мерцедесът е символ на простака, поне в България, напълно е амортизирано като символ на престиж, даже един Трабант е по-оригинален – сравнение с вече изтърканите муцуни на Мерцедесите, онзи ден наблюдавах по улицата автомобилите и – то – няма всъщност разнообразие един вид, а ягуара си седи много, много престижно, трябва да се намери купувач, що ВАС не го купи – както казах на друго място, при съсобственост.

Германците нямали фантазия, мерцедес бил символ на простака.. хахаххахаахахаа. Ами купувай го тоя ягуар, ще си супер престижен 🙂

Еми, когато пораснеш и ти ще ти дадат книжка и ще се убедиш, че Мерцедесът е предпочитано возило от простаците, независимо от пол, възраст, образование, просто е прекалено скъпа за поддръжка и има изтъркана слава, как да го обясня по-просто, без да се изпотя, един собственик на мерцедес не познавам, който да не е простак – вътрешно простак, то не е обидно да си простак, това е до генетично развитие, сега кой докъде стигне.

Я се напиши с тролското име и спри да разсъждаваш на тема коли 🙂 С тия тирета, поставени не на място, си личиш от километри. Колкото ти е юридическото „познание“, толкова ти е и шофьорския опит. С кое ягуара превъзхожда, да речем, даже някоя стара S-класа, например 140-ка, ако щеш, 126-ца, а може и нещо „по-ново“, например 220. С возията си ли, с екстрите ли, с комфорта ли 🙂 За маневреност въобще да не говорим, всичко английско има маневреност на американски селскостопански трактор. И тръгнал да пише за книжки.. личи ти, че само трабанти и москвичи си карал. Приятна вечер… Покажи целия коментар »

След като никой не ще де се вози с нея и подръжката е скъпа, очевидно трябва да се продаде, защото носи и много негативна енергия. Вярно е, че цената е висока, но толкова е застрахователната стойност. Трябва да се тръгне от нея, за да е търга справедлив. Пазарът ще покаже колко струва наистина.

Няма луди да купят такава кола.

Истинския луд би купил тази кола само заради винетката. Чак до 24 февруари догодина е валидна. Нормалните ще чакат част от срока на винетката да изтече, та да падне цената.

Въобще не ме учудва тази вест.

Няма начин. За 20 бона човек ще си вземе нова кола.

Разбира се.

Естествено! За какво му е на човек такава кола. Поддръжката й е много скъпа.

Навремето имаше учебникарски пример – по Вещно право и по Облигационно всъщност, може ли да се придобие в съсобственост лек автомобил и – разпределение на ползването (не в чист вещен вид, а просто – дай ключовете), тоест – на четни дати – съм аз – на нечетни дати – ти, така е имало дефицит на автомобили, навремето. Наталия Ценова го купи, аз ми харесва – Ягуар, прилича на адвокат – всъщност реалните адвокати сме хищници и – при това полезни един вид, така да разсъждаваме, сега – за мен това е объркано поведение – пенсионират автомобила, а впрочем стилът на… Покажи целия коментар »

Да, да, в това е лошият вкус, ако ме разбирате.

Айде го оставете този „ягуар“ и се возете. То се е видяло, че от публичния търг нищо няма да произлезе. Само хабите енергия. Колата е за вършене на работа. Така или иначе, тя е заварено „наследство“. Пък и се съмнявам, че ще се намери кой да плати спрадавлива цена за нея – на колегията!

Защо да се засрамваме да имаме „Ягуар“, Наталия Ценова го купи нов, умря жената – но – не е лоша придобивка, сега – доколко и какво – точно това е смесено добра идея да се продаде, САК ходи по омбудсмани, по конференции, трябва си и престиж, не знам, глупаво е да се правим на бедни, нали с това ни свързват адвокатите – с луксът.

Защо ли няма никой изненадан?

Бензин или дизел е това? Защото в София може да се намери в момента и за 9000 лева, а 14-16000 са малко по-новите.

Ми тя фръга масло.

Що за вкус е да искаш този номер?

Комплекси. А те често струват сериозни пари.

Не, това е липса на вкус.

За 14 000 ще го прибере някой. Но пак е набутване – тази кола е с много скъпи части и поддръжка, освен това няма нищо общо с легендарния британски стил на марката, която отдавна беше продадена.
Да го нащракат отвън и отвътре и хайде в мобиле.бг 😀