Снимка на деня
Кресна – новата ни южна граница

Вместо на гръцката граница, сега преди празници часове се пропиляват още на пътя преди Кресна и след празници – на магистралата от границата преди Кресна.
Хиляди часове похабено време на милиони хора всяка година. Заради проявеното в различна степен безхаберие, алчност, некомпетентност и малодушие на български правителства през прехода, които не можаха да направят една истинска магистрала извън дефилето и то с отпуснати европейски пари. Да отчетем и изнудваческия принос на голяма част така наречените „зелени“. Дано сегашното правителство да има волята бързо да я построи.
През последните 15 години Сърбия построи 2,5 пъти повече магистрали от България, а Северна Македония 3,5 пъти повече! А когато фактите говорят …
След като държавата е безсилна да довърши 30 км от един важен европейски коридор, да го даде на концесия. Парите от европейското финансиране ще намалят таксите.
Снимката е направена в 17.15 на 26 май 2025 г. на парчето магистрала от гръцката граница към Кресна.

26
Коментирайте


Татко Петко нидова, каза Кики!

Зелените са виновни! Тома Белев, на Киро тъпото баща му и т. н.

Вчера за 3 часа минах 3 километра на първа!

Хаха точно зелените са ви виновни. Туту по празниците си ходи на гости на Винету

Алоооооу, допреди 10 години имаше интензивно строителство на магистрали. После почнахте да крещите:
-Стига с тези магистрали!
-АСФАЛТ НЕ СЕ ЯДЕ.
И държавата спря строителството на магистрали, както го поискахте. Няма угодия-ако се правят магистрали-крещите,че не се ядяло асфалт, а ако няма магистрали-защо няма.
Ето няма магистрали, защото асфалт не се яде-както поискате магистралното строителство е спряно. Внимавай какво си пожелаваш, че може да се сбъдне.

Интересно кой е искал да не се строят магистрали освен няколко дърти комунисти.

Татко Петко така каза и тъпото Кире сложи зелени олигофрени за министри

И магистралата като всичко в тая “държава”. След 20 г. може да са завършили “магистрала” Струма. То Хемус се строи вече 50 г. Дядо ми така и не дочака да види “магистрала” Европа. Която още не е готова. Едва ли има друга такава държава в Европа. Все едно през Алпите път правим.

При всички кусури на ББ, когото твърдо не искам да го изстрадвам отново начело на държавата, едно време за иначе построените при неговото правителство пътища (колко, толко) се мрънкаше, че пътища не се ядат и къде щял да пътува бедният българин.

Верни са нещата. Както винаги – може би ще се довърши следващото десетилетие. Една от причините – изключително бавни правни процедури – отчуждаване, безкрайни нови ОКОФ и обжалвания, общи устр. планове и ПУП. Такава ни е държавата.

Офф, някой недоволен столичанин пак мърмори, че му се налага да чака на опашка в колата си, за да отиде „на морето“ , ама по-хубавото, и въпреки че действително АМ Струма е европейски коридор, той се дублира с по-използвания и пряк път през РС Македония и Сърбия, а от чисто национална гледна точка провеждането на разумна балансирана регионална политика предполага по-малкото й значение от АМ Хемус, например, независимо дали става дума за оригиналното трасе или това до Русе/Букурещ и я прави съпоставима по-скоро с АМ Черно море или тунела под Шипка, съществуващи все още само като идея и твърде далеч… Покажи целия коментар »

Хайде да си го кажем – българските шофьори са некадърни, или агресивни, или големи мъжкари и задръстванията се дължат до голяма степен и на това.

Да, при условие, че няма катастрофа, ако колоната се движи ритмично, дори фунията преди дефилето не би трябвало да е проблем.

1 ч. 45 мин. забавяне. Самият път е 3 ч. 30 мин. Колко да е нищо?

Като се стои на едно място какво значение има какви са шофьорите?

Шенген не може да ни спаси от собствената простотия.

Като направят магистралата, задръстването ще е на кръговите изходи на София.

„Пазителите на българския лев“ дали подкрепят и автентичните маршрути?

Задръстването е част от българщината и идентичността.

Като се откажеш от род и родина и се „самоопределиш“ като нещо различно от българин, това променя ли нещо?

Няма друга държава, в която 15 години хората да се карат откъде да минава трасето и да не им пук, че накрая трасе няма.

Осигуряват хляб на продавачите на грънци и на скараджиите.

Интересува ги да има далавера и да са част от нея, не им дреме откъде ще минава пътят.

Ей сега Бочко и Шиши ще разделят парата и ще направят една магистрала за чудо и приказ – поне 2 години ще изкара.

Много некадърници на неподходящи постове, но заели ги заради други услуги.
Междуселски път „Тракия“, две ленти на платно, задръствания и планирани ремонти в летния сезон, неограничени
Къде са хората, къде раята на баце и шишока