Карта на участъците с концентрация на пътнотранспортни произшествия публикува на сайта си на агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).

Тя е придружавана от План за действие за обезопасяване на отсечките, който от АПИ обещават да актуализират всяка седмица.

Картата и планът са налични в специално създадената секция „Пътни участъци с повишен риск“, за да може гражданите да се запознават с наличните данни и да проследяват изпълнението на мерките за обезопасяване на участъците (тук можете да отворите картата с максимална възможност за увеличение). За предприетите действия всеки месец председателят на Управителния съвет на АПИ ще представя доклад до министъра на регионалното развитие и благоустройството, добавиха от пътната агенция.

Както е известно след смъртта на 12-годишната Сияна започнаха протести и в отговор премиерът Росен Желязков свика съвещание за пътната безопасност и постави за цел на правителството намаляване с 20% на загиналите и пострадалите в катастрофи.

Сред мерките е обезопасяването на 36 критични пътни участъци. Бяха огласени и промени в Наказателно-процесуалния кодекс (НПК), с които се позволява широко използване на видеоконференцията за разпит на експертите по делата. Министерството на правосъдието предложи и промени в наредбата за вещите лица.

22
Коментирайте

avatar
нови хронологично най-добре оценени
Catherine L. German
Catherine L. German
12 април 2025 9:34
Гост

Just saw a report on the most dangerous roads, quite scary! Makes you think twice about that long drive. Reminds me a bit of playing Eggy Car – one wrong move and you’re tumbling down! Careful out there folks, plan your routes and stay safe. Hopefully, these roads get some serious improvements soon.

สมัคร ซื้อ หวย ลาว
สมัคร ซื้อ หวย ลาว
12 април 2025 8:46
Гост

Thank you for caring about your users. สมัคร ซื้อ หวย ลาว

Автор
Автор
11 април 2025 23:31
Гост

Не може да се оправи за един ден, работил съм като строител и е трудно – трябват десетилетия за това. Няма откъде парите са ни – никакви.

Няма и работници. Това не е банята в апартамента – да се ремонтира.

Адвокат
Адвокат
11 април 2025 20:00
Гост

В момента минавам по пътя край град Плевен. Все едно се води война- тотална липса на маркировка, дупки,свличания, неравности, без мантинели, без осветленне, мръсотия отстрани.

Проскубания бухал
Проскубания бухал
11 април 2025 14:57
Гост

Кумулация на „късно е либе за китка“ и „всяко чудо за три дена“ по нашенски….

П.С. До влизането в еврозоната ще се нагледаме на див популизъм само да стои народът кротък, че малко му трябва да избухне насъбраното с години неодоволство и от „остров на (корупционна) стабилност“ България да последва примера на съседите си на Балканите.

Проскубания бухал
Проскубания бухал
11 април 2025 15:03
Гост

21 от общо 36 участъка са в по-слабо населената и с по-малко интензивен трафик Северна България, която май е оставена да я ядат кучетата в инфраструктурно отношение (и не само), че морето в Солун е по-хубаво от това във Варна, пък и държавни пари за магистрали се крадат по-лесно от европейските, понеже изпълнението, свързано с постоянни индексации, може да се мотае безкрайно, иначе, ако някой направи статистика за разликата в смъртните случаи на брой преминали превозни средства, ми се струва, че ще излязат страшни неща.

В.Н
В.Н
11 април 2025 17:16
Гост

То щото е нормално двайсет години да не можеш да построиш магистрала Струма .Още от Олимпиадата в Гърция трябваше да е готова

Знаменосец
Знаменосец
11 април 2025 20:56
Гост

Хемус я строят от юношеството на родителите ми. Няма да я дочакат. В Япония след земетресение се разпаднаха 300 км. магистрала. Беше паднала буквално в дерето. За 6 месеца я пуснаха. 6 месеца! Тука за 60 години няма да я оправим.

Димо
Димо
11 април 2025 14:34
Гост

Промените в нормативната уредба няма да помогнат.

Възмутен
Възмутен
11 април 2025 14:35
Гост

Отново ще има хора, които нарушават правилата.

Хари
Хари
11 април 2025 14:33
Гост

Дори са повече според мен.

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:45
Гост

Сега се сетило АПИ да работи. Нещастници

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:44
Гост

Не е виновно АПИ. Корупцията и корумпираните политици дето не спирате да преизбирате са виновни

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:44
Гост

Ако не работеха профани в АПИ щяхме да сме къде къде по-добре и да нямаше толкова инциденти

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:44
Гост

Усещам, че тука се замита под килима!

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:43
Гост

Безмислена структора с платени нещастници на държавна хранилка в нея

Анонимен
Анонимен
11 април 2025 12:43
Гост

А вие защо не ги оправяте бе?

Николов
Николов
11 април 2025 12:43
Гост

Пълни идиотщини да ви кажа

Малинов
Малинов
11 април 2025 12:42
Гост

Истината е, че всички в АПИ са виновни за пътищата ни. Но и управляващите. И не, не тия от последните 4 години. Любим рефрен на управляващата сега клика, че видиш ли нищо не се правело ма сега се прави.

Боянов
Боянов
11 април 2025 12:42
Гост

АПИ е един корумпиран орган!

пропуск
пропуск
11 април 2025 12:41
Гост

Извинявайте, АПИ, пропуснали сте да отбележите магистрала Тракия в ярко червена линия.

Гейтс
Гейтс
11 април 2025 12:39
Гост

То и пътя, на който загина детето, е осеян със знаци, че е опасен и какво от това? Тази карта няма никакъв смисъл.