С окончателно решение Върховният административен съд (ВАС) е потвърдил глоба от 236 431 лв. за заблуждаваща реклама на „Монделийз България Холдинг“ – компанията производител на бисквити „Белвита“ за заблуждаваща реклама, съобщиха вчера от Комисията за защита на конкуренцията (КЗК).
Проучването на комисията е още от 2014 г. и е установило, че на фейсбук страницата си „Монделийз“ е публикувала снимки на Григор Димитров и Цветана Пиронкова, върху които е поставено логото „belVita Добро утро!“. Според КЗК поведението на „Монделийз“ не съответства на добросъвестната търговска практика защото върху снимките на известните български спортисти Цветана Пиронкова и Григор Димитров е положила логото на марката „belVita Добро утро!“, без те да са ангажирани като рекламни лица, без да е получено тяхното съгласие и дори без да са уведомени. Според КЗК по този начин потребителите са въведени в заблуждение, че спортистите промотират, препоръчват и харесват бисквитите.

Тази публикация е част от ежедневния преглед на печата на правна тематика

Коментирайте

avatar