538 кандидати решаваха казус и тест в конкурса за младши прокурори. Той се проведе в Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

Конкурсът беше обявен през януари. Местата за младши прокурори са 33 и са разпределени в следните районни прокуратури: девет в Софийската районна прокуратура, три в РП-Русе, по две в Пловдив, Стара Загора, Варна, Шумен и Бургас, и по една в Благоевград, Враца, Кюстендил, Перник, Пазарджик, Хасково, Кърджали, Плевен, Разград, Силистра и Търговище.

Допуснатите кандидати бяха 682.

На писмения изпит, който е анонимен, се проверяват уменията на кандидатите за практическо прилагане на теоретическите знания, чрез решаване на казус в съответния правен отрасъл, както и знанията по право на Европейския съюз и в областта на правата на човека чрез тест.

Онези от тях, които получат оценка не по-ниска от 4.50 на казуса и поне 4.50 на теста, ще бъдат допуснати до устния изпит.

 

130
Коментирайте

avatar
нови хронологично най-добре оценени
Анонимен
Анонимен
15 май 2025 12:52
Гост

Вчера са качили резултатите от този изпит, но новина за това в Лекса все още няма, а и тук никой все още не е коментирал. Странно.

нетърпелив
нетърпелив
14 май 2025 11:18
Гост

Някой знае ли кога се очакват резултати?

Arni
Arni
14 май 2025 17:00
Гост

З къде бързате, колега като всички знаем, че нещата са наредени..

Анонимен
Анонимен
15 май 2025 12:49
Гост

Резултатите са качени вчера.

Кандидат 488
Кандидат 488
02 май 2025 10:24
Гост

Колеги, не съм имала време да прегледам делото по казуса, но видях че сте цитирали част от него: „След като изчакали вечерта и разбрали, че престъплението им не е разкрито, подсъдимият и съучастникът му решили да се върнат на 27.03.2016г., за да довършат започнатото, което и сторили.“ Ако наистина е така, то умисълът за второто деяние е възникнал след деянието от първия ден, т.е. се касае за две отделни деяния. Считам, че ако изначално не са имали намерение да се връщат, а са го решили след това, то първото деяние е довършено и на втория ден е започнато и довършено… Покажи целия коментар »

помощник
помощник
02 май 2025 12:29
Гост

Точно мисловната ми дейност, колега

Анонимен
Анонимен
03 май 2025 18:00
Гост

В изпитния казус тези допълнителни подробности ги нямаше, но така или иначе е очевидно, че в случая става дума за продължавано престъпление, защото са налични всички признаци по чл. 26, ал. 1 НК. Това е факт, независимо дали ще бъде включено в квалификацията в решението на казуса, което комисията ще публикува заедно с резултатите от изпита.

Обикновен гражданин
Обикновен гражданин
01 май 2025 12:57
Гост

Колеги, бихте ли споделили, как протича устен изпит на трите конкурса? Питат само по изтеглените въпроси или въртят на целия конспект?

Wenda Treatment
Wenda Treatment
29 април 2025 12:59
Гост
Специалния
Специалния
29 април 2025 12:43
Гост

Колеги, някой добавил ли е в правната квалификация и специален начин, освен с техническо средство и т. Н. Не видях пр. 3 в истинското дело, а и никой не го коментира тук.

Анонимен
Анонимен
29 април 2025 12:52
Гост

Аз съм го добавила, в делото го няма, да.

Обирджия
Обирджия
29 април 2025 13:13
Гост

И аз съм го добавил, абсурдно е да приемем, че джебчийска кражба е по специален начин т.е. изискваща особена ловкост и умения, а банков обир и то с пробиване на отвор в стена и издърпването на парите чрез телескопична пръчка облепена с тиксо – да не е.

Ивана
Ивана
29 април 2025 13:54
Гост

И аз съм го добавила, но видях, че в реалното решение не е записано.

Обирджия
Обирджия
29 април 2025 14:20
Гост

Няма значение, те са го осъдили по обвинителния акт на прокурора, а прокурорите често пропускат разни квалифициращи признаци. Съдът не може да добави нов признак, тъй като това ще бъде закон за по-тежко наказуемо престъпление, та не е задължително да е грешка от наша страна, ще видим.

Анонимен
Анонимен
01 май 2025 6:31
Гост

Аз съм го добавил и съм се аргументирал споменавайки издърпването на парите чрез инструмента през дупката. Това, ако не е специален начин, не знам кое е такъв. 🙂

brubo
brubo
28 април 2025 13:10
Гост

Как минава устния изпит, какво питат най-често на изпита?

petel
petel
28 април 2025 10:33
Гост

Кога ще качат резултатите?

brubo
brubo
28 април 2025 13:08
Гост

на 19 май

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 16:42
Гост

Колеги, тези от вас, които са се явявали на устния изпит миналата година, може ли да споделите дали позволяват да се носи разпечатан КЕПБПС?

Козмин Моци
Козмин Моци
27 април 2025 14:07
Гост

Какво въображение проявихте на втори и трети въпрос?

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 13:24
Гост

Никой ли не обърна внимание, че всъщност конкретиката в казуса на изпита доста се различава от истинския случай?

Адвокат
Адвокат
27 април 2025 13:46
Гост

Казусът е 1 към 1 с реалното дело. Не видях нищо съществено като разлика. Писал съм 196а, т.е извършеното от подсъдимия е кражба на имущество в особено големи размери, представляващо особено тежък случай. Писах, че да налице и други квалифициращи обстоятелства – кражбата е извършена с технически средства, чрез разрушаване и повреждане на прегради, налице е и предварителен сговор, т.е квалификацията ми е чл. 196а, вр. чл. 195, ал. 1, т. 3, пр. 1-во, т. 4 пр. 2-ро, т. 5, вр с чл.194

Анонимен
Анонимен
28 април 2025 2:07
Гост

Как обосновахте признака „особено тежък случай“? С останалото съм съгласен, но съм резервиран към особено тежкия случай. Тежък – да, но не чак особено тежък. 🙂

Champion
Champion
27 април 2025 11:53
Гост

Някой може ли да даде отговор на въпроса за задържането под стража в съдебната част?

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 12:18
Гост

Какъв точно е бил въпросът?
Ако говорите за задържане в съдебната фаза на процеса, единственото ограничение е т.нар. „разумен срок“, въведен през европейската практика.
Иначе – за досъдебната, в случая, е 8 месеца, тъй като няма минимум от 15 г.

Моника
Моника
27 април 2025 13:06
Гост

По отношение на мярката задържане под стража в съдебната фаза законът не посочва конкретни срокове, но българският съд следва да съблюдава ЕКПЧ и практиката на Европейския съд, че всяко задържано лице има право делото му да се разгледа в разумен срок. Колегата в долния коментар правилно ви е отговорил.

Иво
Иво
27 април 2025 14:02
Гост

Вероятно това са търсили като отговор на втората част от въпрос 4. За досъдебното предполагам всеки дал квалификацията по 196а е писал до 8 месеца.

Най-умният кандидат за прокурор
Най-умният кандидат за прокурор
27 април 2025 9:28
Гост

Вчера на задника ми излезе хемороид от седене в 272-ра зала. Днес не бих си го причинил отново.

Павлова
Павлова
27 април 2025 13:15
Гост

И аз имам хемороиди от заседналата работа като съдебен помощник. Цял ден карам на свещичките цикатридина.

TOP
TOP
28 април 2025 7:56
Гост

оне е добра заплатата, можеш да си позволиш процедури за възстановяване.

Жана Гитева
Жана Гитева
27 април 2025 7:44
Гост

Нека всеки бъде сигурен, ЧЕ: Случилото се на съдийския е провокирало специални подготовки и мерки у ИМАЩИТЕ готов решен казуса. Идните 2-3 години тази случка ще бъде обеца на ухото на всеки връзкар.

Doko doko
Doko doko
27 април 2025 10:05
Гост

Мечтай си

Иван
Иван
27 април 2025 15:11
Гост

Колежката вероятно има предвид, че имащите казусите така ще си нареждат нещата, че никой да не ги види

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 21:53
Гост

касационно дело № 673 по описа за 2021г.

Gecata88
Gecata88
26 април 2025 20:51
Гост

Някой може ли да сподели какви въпроси имаше на теста по пес?

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 1:41
Гост

Много лесни бяха този път въпросите на теста, да не кажа елементарни. Най-накрая да направят тест по ПЕС с нормални въпроси, който да подхожда на същността на конкурсите за младши магистрати (все пак не сме кандидати за съдии в Люксембург). На няколко поредни предишни изпита (особено на съдийските) тестовете по ПЕС бяха ужасни (може би са спънали не един и двама кадърни млади юристи с качествени отговори на казусите).

Теди
Теди
26 април 2025 20:49
Гост

Съдебните и прокурорссите помощници тук трябва да са се справили, все пак работят с тази материя

Прокурорски помощник
Прокурорски помощник
26 април 2025 21:22
Гост

Не, не сме🤣

Съдебен помощник
Съдебен помощник
26 април 2025 21:24
Гост

И ние не сме

Светла
Светла
26 април 2025 21:29
Гост

Провинциалните съдебни и прокурорски помощници никой не ги брои за живи. Ако някой мисли, че помощници от Монтана,Перник или Разград са направили нещо или имат достъп до информация е в голяма грешка.

Помоштник
Помоштник
26 април 2025 23:03
Гост

И в Бургас също!

Теди
Теди
26 април 2025 20:24
Гост

Колеги от 272, как са задните ви части след днес?

Най-тъпия кандидат за прокурор!
Най-тъпия кандидат за прокурор!
26 април 2025 20:30
Гост

Много зле! Не мага да стана от леглото! Чак по краката ми тръгна!

Кукуригу
Кукуригу
26 април 2025 23:51
Гост

Кое ти тръгна по краката, да не се напика?

Не продължавайте
Не продължавайте
26 април 2025 18:30
Гост

Ако беше продължавано, в казуса щеше да бъде описано, че на 26.03. задигнали сумата от х лева, на 27.03 от х лева. Напротив, данните са, че са откраднали 120 хил лева, 12 000 долара и т. н. на обща стойност 188 хиляди лева.
Деянието е едно. Няма продължавано престъпление.

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 22:08
Гост

И камерата щеше да засече влизаниЯ и излизаниЯ.

Ивана
Ивана
28 април 2025 23:01
Гост

Пишеше, че за двата дни отнели сумата в общ размер 120хил.лв, което не може конкретно да се разбере кое точно как.

Pepi
Pepi
26 април 2025 18:29
Гост

По пес на единия от въпросите омбудсмана ли дадохте като отговор?

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 18:31
Гост

Да

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 18:06
Гост

Колеги, на въпроса с максимален срок на задържане под стража какво отговорихте. Благодаря!

КроТ
КроТ
26 април 2025 18:12
Гост

1 г. и 6м чл.63, ал.4 от НПК, ако си писал 196а иначе ако е писано 195 е друго 😄

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 18:12
Гост

За досъдебната чл.63, ал.4 НПК, не повече от осем месеца, а за съдебната мисля, че законът не предвижда конкретни срокове??

Peyo
Peyo
26 април 2025 18:30
Гост

До 8 месеца за престъплението при условие,че предвиденото наказание е 10-20 г.

Никола Филчев
Никола Филчев
26 април 2025 18:03
Гост

Престъплението е на обективно извършване, от частен характер и от компетентността на Европейската прокуратура.

Александър
Александър
26 април 2025 17:58
Гост

И аз съм писал 196а, но и че има продължавано престъпление, което сега виждам, че не е така от споделеното решение на ВКС.
По другите въпроси какво писахте колеги?
Пожелавам на всеки успех и шанс за устния.

Petya
Petya
26 април 2025 17:58
Гост

Спомняте ли си по ПЕС какви отговори дадохте, за да направим сверка ще го бъде или ще слушаме сбогом на Сигнал?

Краси
Краси
26 април 2025 18:06
Гост

Там вече играх на тото. Очаквам да ме порежат. Иначе казусът не беше от трудните.

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 14:14
Гост

1. в
2. б
3. в
4. в
5. в
6. а
7. в
8. б
9. в
10. в
11. в
12. б

Албенки
Албенки
26 април 2025 17:41
Гост

Едно време в съдебната система имаше гнили ябълки, калинки. Сега доживяхме да има Албенки по името на добилата популярност с царските си пищови Албена Велчева.

Умопомрачителни знания
Умопомрачителни знания
26 април 2025 17:37
Гост

Да се приеме, че деецът се характеризира с изключително висока степен на обществена опасност при едно единствено осъждане (не броим 78а) , по което е даже реабилитиран по право , е пълна простотия!

Стоян К
Стоян К
26 април 2025 18:01
Гост

Абсолютно !!!

Умопомрачителни знания
Умопомрачителни знания
26 април 2025 23:36
Гост

Повечето хора, които са квалифицирали по 196а сигурно не знаят, че освен особено големите размери, трябва много задълбочено да се изследва и въпросът за особено тежък случай.. като са видели 188 000 лв. кражба и юруш към 196а.

Моника
Моника
27 април 2025 13:32
Гост

Налице са и двете- особено големи размери, едновременно става дума и за особено тежък случай, ама кой да чете практиката на съдилищата.. Колега, елементарен казус ви затруднява, колко време въобще отделихте за подготовка? Тези конкурси изискват по-стабилна основа на знания. Ако повечето по вашите думи са квалифицирали извършеното по 196а. , значи са изписали вярно квалификацията. Кажете ми , когато има особено големи размери и следва да се приложи този състав,вие ще пишете кражба в големи размери или защо не пишете направо откраднатото да е по 194, и не става въпрос толкова до аргументация в случая. Казвам Ви го като… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 13:52
Гост

200 000 не са кой знае какво…

Еделвайс
Еделвайс
26 април 2025 17:17
Гост

Няма продължавано престъпление, колеги, поне според мен. Те са се върнали, за да откраднат остатъка, което не са могли преди това.

Пеналист
Пеналист
26 април 2025 16:42
Гост

Разликата е че там Албенките ги поощряват, а не ги гонят.

Прокопи
Прокопи
26 април 2025 16:16
Гост

Продължавано престъпление е.

Уфф
Уфф
26 април 2025 16:29
Гост

Зависи дали са излезли и са се върнали или са са седяли там през цялото време

Надежда
Надежда
26 април 2025 16:46
Гост

В казуса пишеше на 26 и 27 се запътили към банката, тоест, за да се запътват и на 27. 03 трябва на 26.03 да са излезли от там. Така мисля, не споря и не налагам мнение…

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 17:06
Гост

При задействието на алармения сигнал на 26.03.2016г., подсъдимият и съучастникът му излезли през подземния гараж и се отдалечили по ул.“О. П.“, като съучастникът на подсъдимия носел сак. На 26.03.2016г. около 17,50 часа те били заснети от намиращите се в района камери /снимки на л.124 и л.114 на гърба от техническата експертиза т.2,л.92-129 от ДП и допълненията направени от експерта в съдебно заседание, показанията на свидетелите Л., В., А. /, като по-ниският от двамата мъже носел сак и се отдалечили по ул.“О. П.“. При първото задействие на алармения сигнал- на 26.03.2016. се задействала и охранителната система към СОТ 161 и на… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 15:38
Гост

Има ли някой, който го е писал и продължавано?

Ивана
Ивана
26 април 2025 15:47
Гост

Аз го писах по този начин, но явно не е.

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 15:48
Гост

Даа

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 15:55
Гост

И аз, надявам си това да не намали много оценката.

Коко
Коко
26 април 2025 15:57
Гост

И аз така го писах, много заблуждаващо написано беше

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 16:05
Гост

Да.Нали е в два дни извършено. Две дати има.

Моника
Моника
26 април 2025 16:04
Гост

Питам къде видяхте в казуса данни за продължавано престъпление? Като не четете внимателно фактите ще пишете чл. 26, пък искате да ми ставате прокурори , къде сте тръгнали…..

Dan-ko
Dan-ko
26 април 2025 16:25
Гост

Измий си пytката.

Руди Гела
Руди Гела
26 април 2025 16:27
Гост

Колега, не ви прилича да пишете по този начин! Съветвам Ви да гледате себе си! Всеки един човек има право да се яви, а кой ще стане прокурор не решавате Вие ! Всеки греши !

Честен
Честен
26 април 2025 20:34
Гост

Ама Монче, то прокуратурите са пълни с такива парцали като теб, мила. Ти да не си помисли, че като станеш прокурорка ще представляваш нещо, мила? Ах, селска мъка! А можеше да си една перфектна трактористка на село! Виж как ти отива! Язък за похабения талант…

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 1:27
Гост

Във фактическата обстановка по казуса го видяхме. В два последоввателни дни – едно деяние на 26-ти и още едно от същия вид на 27-ми. Изпълнени са всички описани в чл. 26 елементи за тази квалификация. Въпросът е къде виждате Вие липса на който и да от елементите на чл. 26. Кое точно липсва, няма го по фактически извършеното и описано в казуса, та да не е приложим чл. 26? Питам аз: Кое точно липсва? Кой белег, кой елемент?

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 10:09
Гост

И аз съм писала в тази насока. Според вас дали ще намалят много оценките на тези, които сме включили и продължавано?

Анонимен
Анонимен
28 април 2025 3:10
Гост

За начина на формиране на оценките конкурсите за магистрати винаги са се характеризирали с… пълна мистерия. Никой не знае как се оценява, има ли изведени критерии за оценка и ако има – какви са. Дори самите комисии сякаш не знаят. Визирам казусите, тестовете са ясни. Оценките в немалка степен носят признаците на: 1. Субективност 2. Непрозрачност 3. Шанс/случаен елемент 4. Понякога вероятно дори хаотичност Първите три точки със сигурност съществуват, дори да приемем, че всичко е честно и почтено (в което има големи съмнения). Дори не е предоставена възможност на кандидатите след изпита да научат защо оценката им е каквато… Покажи целия коментар »

Arni
Arni
26 април 2025 16:06
Гост

А защо помислихте, че е продължавано?

LSSAH
LSSAH
26 април 2025 15:04
Гост

Аз го писах по 195, ал. 2… еми, догодина до амина. Е, поне остават следователския и този за първоначално хаха.

Рама II
Рама II
26 април 2025 15:38
Гост

Да бе,всички около мен 196а писаха. Скромничиш…

Честен
Честен
26 април 2025 16:56
Гост

А ти как разбра какво са писали всички около теб?

Рама II
Рама II
26 април 2025 23:33
Гост

отидох до тоалетна и хвърлих един поглед по листата. Целта ми беше да провокирам адресата на коментара ми 😉

Моника
Моника
26 април 2025 16:00
Гост

Колко некадърен трябва да си , за да пишеш по чл. 195 смятай….. Един по-малко, хахаа.

LSSAH
LSSAH
26 април 2025 16:10
Гост

Едва ли по-малко некадърен от това да пишеш, че няма особена жестокост и особено мъчителен начин на съдийския. Някой дипломи щяха да горят?

Моника
Моника
26 април 2025 16:27
Гост

На съдийския съм го квалифицирала като убийство с особена жестокост само, нещо бъркаш колегата. Но виж, при теб е много трагично на прокурорския днес квалификацията, която си дал хвърляй дипломата и не се мъчи повече.
Аз съм изписала квалификацията 1 към 1 с решението на ВКС. Не храни празни илюзии нито на следователския , нито за първоначално назначаване. Как може да има такива кандидати като теб с разсъждения на първокурсник и мерак да влизат в съдебната система ?

Некоректна
Некоректна
26 април 2025 16:38
Гост

За устния изпит добре си прочетете Етичния кодекс, особено в частта, където пише, че българските магистрати трябва да се отнасят с уважение към всички свои колеги. Държанието Ви хич не отива на позицията, която така яростно искате да заемете.

Пеналист
Пеналист
26 април 2025 16:47
Гост

Не Моника. Ти го квалифицира като обикновено убийство по 115. Дори спореше с много сурови думи. Всеки, който влезе в статията за съдийския изпит ще ти види писанията. Но тролчовците се познавате по евтините ви лъжи. Сега не ми отговаряй, разобличих те като троляк.

LSSAH
LSSAH
26 април 2025 17:17
Гост

Гори си дипломата, няма какво да го мислим. Освен това и лъжеш като възрастна ромка. То си е ясно, че за нищо не ставаш. Жалко ще е ако наистина си разследващ полицай. После защо разследванията са до под кривата круша.

Умопомрачителни знания
Умопомрачителни знания
28 април 2025 16:21
Гост

Кой знае как си обосновала особено тежкия случай😄 Ако изобщо знаеш какво представлява де и че е необходимо да е кумулативно налице с особено големите размери. Това, че си уцелила квалификацията на ВКС не значи, че всичко е наред, като нямаш добра обосновка. Аз ако съм един проверяващ и някой ми е написал 196а НК без да аргументира детайлно откъде извлича особено тежкия случай, изобщо няма да му го приема.

G2g4
G2g4
26 април 2025 16:29
Гост

Много е злобна Моника ! Дано стане прокурор и да се успокои!

Arni
Arni
26 април 2025 16:32
Гост

Да не е тази русичката с джучките ? Симпатяга е.

Моника
Моника
26 април 2025 16:35
Гост

Над 5,80 ще съм оценена. Не ме мисли мен.

Честен
Честен
26 април 2025 20:47
Гост

Теб не те мислим! Мислим само кой ще обере реколтата в Кюстендил, че прокурорки бол, а лехите пустеят. Все още имаш шанс да кандидатстваш за европроект за трактор, а ти си губиш времето да ни убеждаваш, че ще ставаш прокурорка! И само да ти кажа, че тогите са от изкуствен плат! Баш от тоя дето носите на село!

Рама II
Рама II
27 април 2025 0:05
Гост

е що пък 20 стотни под перфектността? Да не си от Велчевата завера

Философ
Философ
27 април 2025 1:00
Гост

Напротив, кадърен и уверен трябва да си, за да пишеш 195 и да го аргументираш и докажеш. Това, че ВКС е приел малко по-различна квалификация, не говори почти нищо, особено като се има предвид, че не липсват и случаи на противречия в практиката на самия ВКС за някои хипотези, да не говорим за приемането на противоречащи един на друг съдебни актове между различните съдебни инстанции, вклющително и в случаи когато приемат за доказана една и съща фактическа обстановка. В конкретния случаи аз мога убедително да обоснова, аргументирам и докажа защо квалификацията по чл. 195 може да бъде дори по-солидна от… Покажи целия коментар »

Философ
Философ
27 април 2025 1:11
Гост

Няколкото печатни грешки (lapsus calami) в коментара ми горе са в резултат на близкото разположение на букви върху мъничка виртуална клавиатура на мобилно устройство. Знам как се пише „случай“ в ед.ч. 🙂 Уточнявам, защото може някой и за това да се хване. 🙂

LSSAH
LSSAH
27 април 2025 7:13
Гост

Прав си, колега. Аз се водех от горчивия опит на друг изпит, където пак бяха откраднали сума надхвърляща особено големи размери. Ама там не можело да е по 196а, защото случая не бил тежък. Поради что? И там имаше съучастие и даже беше осъждано лицето и рецидив имаше. А сумата беше на ЕООД, демек в пъти по-вероятно да изпадне в трудност напр. неплатежоспособност. Абе, дигнал съм ръце. Ще се явяваме цял живот. Успех днеска на всички, без “полицайката”

Моника
Моника
27 април 2025 9:25
Гост

Разследващ полицай съм с много голям опит, отличното представяне на прокурорския ми гарантира бройка за прокурор. На устния никой не може да ме спре. Субсумирала съм извършеното под точния състав и съм извела силни аргументи. А такива некадърни юристи като теб, за които никой не е чувал, не ги чака светло бъдеще.
Прокуратурата има нужда от такива качествени кадри като мен, а не всички да я мачкат и обвиняват.

Моника
Моника
27 април 2025 9:32
Гост

Да пишеш глупости на казуса за младши прокурори и да пишеш чл. 195 и да си мислиш, че си се справил с казуса… Колега, хайде малко по-сериозно…
Вие за тези конкурси грам ли не се подготвяте?

Анонимен
Анонимен
27 април 2025 11:32
Гост

Вероятно, си вярвате, Моника /ако не сте просто провокация на ИИ 😊/. Видно от часовете на постовете Ви, не се явявате на следователския. Впрочем, да не сте Албена? 😁

Моника
Моника
27 април 2025 13:57
Гост

Днес съм на работа. Не съм съдебен помощник, не ме бъркайте с Албена, и аз осъдих постъпката й на съдийския, разследващ орган съм. Не се явявам по лични съображения.

LSSAH
LSSAH
27 април 2025 15:03
Гост

Ти си трол и умствено лимитиран. Що не си на изпит?

Абе, и днеска ли беше особено големите размери?

Рама II
Рама II
27 април 2025 9:54
Гост

О, щастливий АЗ !
Мое свръхогромно ЕГО !
Мое щастие ! Захлас !
Мое, мило, свидно чедо !

Кандидатът
Кандидатът
26 април 2025 15:01
Гост
Анонимен
Анонимен
26 април 2025 14:33
Гост
Анонимен
Анонимен
26 април 2025 14:58
Гост

извинявам се, че го постнах от статия, но ето решението на ВКС
Решение № 60236 от 16.09.2022 г. на ВКС по н. д. № 673/2021 г., I н. о., НК, докладчик съдията Мина Топузова

Ивана
Ивана
26 април 2025 15:09
Гост

Бихте ли споделили линк? Много благодаря!

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 15:16
Гост
Моника
Моника
26 април 2025 14:05
Гост

Каква правна квалификация дадохте в казуса ?

Държавно предприятие
Държавно предприятие
26 април 2025 13:19
Гост

До голяма степен едни и същи хора и в трите паралелни конкурса. Да очакваме ли по три еднакви резултата на част от тях, или не?

Блажени са вярващите
Блажени са вярващите
26 април 2025 12:39
Гост

99 % са статисти за да се намърдат накрая в уж публична и прозрачна процедура Албена Велчева и подобните й връзкари, снабдени предварително с казусите и теста .

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 12:09
Гост

Какво се падна?

9898
9898
26 април 2025 12:19
Гост

Въпросът е падна ли се? 🙂

Случаен
Случаен
26 април 2025 13:12
Гост

Паднало се е, разбира се

Редовно уронващ престижа на съдебната власт
Редовно уронващ престижа на съдебната власт
26 април 2025 12:57
Гост

Какво се падна питайте преписвачката Велчева от ВКС. Тя е на ясно седмица преди изпитите.

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 15:26
Гост

Тя би сторила най-добре, ако не се е явила, ама…то безочието й е вродено, явно, та нищо няма да ме изненада.

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 11:40
Гост

Успех на знаещите и справедливост за тарикатите!

Проскубания бухал
Проскубания бухал
26 април 2025 11:37
Гост

Толкова много надежда и бъдещо разочарование има у кандидатите на този изпит.

Вуйчо Ваньо
Вуйчо Ваньо
26 април 2025 11:41
Гост

Ако се надяват да се намърдат в далаверата, може и да не се разочароват, стига да покажат качества.

Фенче
Фенче
26 април 2025 11:08
Гост

Бенито там ли е?

123
123
26 април 2025 11:04
Гост

Късата клечка за прокурорите – сега всички ще са наострени за преписвачи.

Анонимен
Анонимен
26 април 2025 11:16
Гост

Еее, сега ще направят едно показано за провеждане на конкурс

Z.Z
Z.Z
26 април 2025 12:02
Гост

Да, да, процедура по учебник ще демонстрират.

OMG
OMG
26 април 2025 11:03
Гост

Я, керванът си върви 😀