Съдилищата да излязат във ваканция от 15 ноември до 31 декември 2020 г., а насрочените в този период дела в открито заседание да се отсрочат за нови дати не по-късно от 15 юли 2021 г. Такава идея за промяна в Закона за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13 март 2020 г. и за преодоляване на последиците, обмислят депутати, научи „Лекс“.

Целта е да бъде ограничено разпространението на COVID-19 в съдебната система, което през последните седмици е лавинообразно. Тестовете на все повече магистрати са положителни за коронавирус, като състоянието на някои е тежко.

Дали ще бъде внесено подобно предложение за промяна на закона за извънредното положение между първо и второ четене, ще се разбере най-късно на 3 ноември, когато изтича срокът за това.

Както е известно, тази година съдебната ваканция, която по закон е от 15 юли до 1 септември, беше отменена заради извънредното положение, въведено у нас на 13 март заради пандемията от коронавирус.

Според данни от съдилищата отлагането на ваканцията е имало положителен ефект, защото е позволило разглеждането на дела през лятото, когато заболеваемостта от COVID-19 беше ниска. Освен това периодът, в който се разглеждаха ограничен брой дела и се насрочваха малко заседания, беше използван от магистратите, за да изпишат актовете си. А на 13 май, когато извънредното положение беше отменено, нормалната работа на съдилищата беше възобновена.

Според чл. 329 от Закона за съдебната власт през съдебната ваканция се гледат само следните дела: наказателните, по които има постановена мярка за неотклонение задържане под стража; делата за издръжка, за родителски права на ненавършили пълнолетие деца и за незаконно уволнение; искания за обезпечаване на искове, за обезпечаване на доказателства, за даване на разрешения и заповеди по Семейния кодекс, за назначаване на особен представител; дела по несъстоятелност; за осиновяване на дете; по Закона за защита от домашното насилие; дела, за които закон предвижда разглеждането в срок, по-кратък от един месец; други дела по преценка на административния ръководител на съда или прокуратурата или на министъра на правосъдието.

 

121
Коментирайте

avatar
нови хронологично най-добре оценени
Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 20:47
Гост

Богопамазаните съдийчета пак ревнаха, ей нямате срам бе хрантутняци. Марш при мама и тате по селата. Да си припомните какво е работа.

Мързеливец
Мързеливец
03 ноември 2020 11:33
Гост

Елате да ми припомните, защото малко нямам време затова, след като вчера, влязох в девет часа в залата и излязох в пет , с три почивки от по 10 минути. През това време през залата минаха повече от 20-25 човека, на които се задавах въпроси , четоха документи и т. н. Моля, да си имаме уважението, всяка работа си има и леки и тежки дни, но да слагате всичко и всички под един знаменател е „меко “ казано обидно.

Пенчо
Пенчо
02 ноември 2020 18:05
Гост

Я виж ти, съдиите не били богоизбрани. Кой да знае?!

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 15:35
Гост

Току що прочетох, че съдия Иво Харманлийски от ОС – Благоевград е починал от Ковид

98765
98765
02 ноември 2020 15:35
Гост

Подигравайте се на идеята за съдебна ваканция, подигравайте, но вече има и починал съдия. Изроди

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 16:28
Гост

Аз прочетох, че се е заразил с ковид, постъпил е в болница и е починал. Светла му памет на колегата. А ти, изродче, как разбра, че е починал от ковид, като не се правят аутопсии? Не ти ли е малко неудобно да използваш такъв повод, за да раздухваш истерията?

Гражданин
Гражданин
02 ноември 2020 13:52
Гост

Няма нужда от истерии. Като опразнят бюджета герберастите, ще видите как веднага ще изчезнат и ковида, и ковидиотите.

SADIA
SADIA
02 ноември 2020 12:54
Гост

Делата няма да избягат, пак ние ще ги решаваме. Едно забавяне няма да е фатално, по-важното е да сме здрави!

не-паникьор
не-паникьор
02 ноември 2020 13:23
Гост

Ами като си спазваш мерките, няма да се разболееш. Друго си е човек да го мързи, обаче.

Счети
Счети
02 ноември 2020 17:28
Гост

Заплатката си тече междувременно, налЕ ?

Наталия
Наталия
18 ноември 2020 13:16
Гост

Има значение едно закъсняване! За нещо със срок 2 седмици няма решение вече 4 месеца! Игра на нерви!

Павчо
Павчо
02 ноември 2020 11:41
Гост

Източник? Имена на вносителите? Или всичко е от Агенция ЕЖК

съдия
съдия
02 ноември 2020 10:32
Гост

Стига вече. Имам да пиша куп решения и имам висящи дела, които на хората им е спешно да бъдат решени. Какво пречи да си ги гледаме зад параваните? Хората си влизат с маски, ние заседаваме зад параван. Искам да си отработя заплатата и заради хората, които чакат правосъдие от държавата.

име
име
02 ноември 2020 17:20
Гост

Това което пречи не са твоите дела. Ако не можеш да гарантираш безопасността на страните в съдебната палата, принципно, можеш ли да ги задължаваш да се явяват, да се трупат пред залата, а после да стоят в нея. Основният проблем всъщност се състои в това, че който не иска делото му да се разгледа, без болничен или удостоверение от РЗИ, че е поставен под карантина, може просто да те уведоми с една молба, че е бил в контакт с болен или че не се чувства добре и се е самоизолирал. Та ако има някой подозрения, че е болен, няма как… Покажи целия коментар »

Хахаха
Хахаха
01 ноември 2020 21:10
Гост

Айде пак … а, къде е електронното правосъдие, видеоконф. заседания …
Нима не може да се подават документа по пощата или по електронен път с КЕП ?
Нима, не може да се предвиди двойната размяна на документи, за всички производства, а не само по търговски?
Нима няма дела без свидетели ?
Според мен, има изход от ситуацията и той е видим, но или във ВСС са прости, или не им отърва ускоряването на делата.
Когато всички доказателства са писмени, нима не може двойна размяна и на писмена защита и толкоз. То и без това, адвокатите каквото написали, това повтарят пред съда.

льольо
льольо
02 ноември 2020 9:14
Гост

Предполагам знаеш, че това се предвижда да започне от 01.01.2021 в ЗСВ? Дали ще стане е вече друга бира, но факт е, че е предвидено в закон.

Ksavie
Ksavie
01 ноември 2020 20:42
Гост

Ами да затворим и болниците, щото и там се разрастват пораженията на лекарски и друг медицински персонал,

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 22:05
Гост

Който е решил да става лекар, е приел опасността и от заразни болести, както военният да го изпратят на мисия и там загине. За останалата част от населението това не важи. За магистратите също.

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 20:28
Гост

Здравният министър еднолично приема закони, съдът е разпуснат…

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 23:57
Гост

Когато здравният, а и държавата са потънали в хаос и не знаят какво да правят, всеки се спасява както намери за добре. Ако съдебната ваканция помогне, така да бъде. Мисля си, че идеята за съдебна ваканция идва от самата съдебна власт и не виждам защо трябва някой да бъде критикуван за това, че търси изход.

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 1:04
Гост

Съдът трябва да се спасява както намери за добре? Именно когато държавата е потънала в хаос е необходимо съдът да регулира безумието.

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 6:54
Гост

Че нали не вярвате на съда! ?

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 9:01
Гост

Съдът няма да абдикира от задълженията си. Ще намали потока от хора, но ще гледа някои видове дела. Какво пречи към списъка по чл. 329 ЗСВ да се добавят още някои приоритетни – например за регулиране на хаоса в държавата. Според мен нищо

=======
=======
02 ноември 2020 10:55
Гост

За онзи, който води дело, това е най- важното решение, което чака.Хайде стига сте се излагали! Няма да гледаме дела, обаче ще ходите по кръчмите и магазините, нали?! Този вой идва от най- корумпираните и откачени.Като имате психически проблеми, има психиатри и психолози!

Знаещ
Знаещ
01 ноември 2020 14:52
Гост

Поредната търся на тъпите изплашени съдии,мислейки,че те са богопомазани и кромид ще ги заобиколи

съдия
съдия
02 ноември 2020 10:40
Гост

Глупости пишеш. Съдия съм и за миг не съм смятала, че трябва да спра да работя. Не обобщавай, хората са различни. Смятам, че просто трябва да се следи за спазване на мерките в съдилищата и толкоз. Съдът трябва да работи.

Атиа Атис
Атиа Атис
01 ноември 2020 10:46
Гост

Никакви болни няма в момента в Бургаските съдилища!!!

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 22:04
Гост

Има.

льольо
льольо
02 ноември 2020 9:16
Гост

До колкото знам във варна прокуратурата е гръмнала цялата.

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 18:09
Гост

Цялата не, но е много удобно да ходиш по график на работа, пък да ти плащат за целия месец. А още по-удобно е веднага да се обявиш контактен, като не ти се бачка, и 14 дена платен отпуск.

Пандемия
Пандемия
01 ноември 2020 0:48
Гост

След нова година идва пандемия от тиквид-19, много опасен вирус, влияе на мозъка на населението. За да се предпазите, трябва да си купите маска, каска и памперси. Имам ги на склад, обявявам евтина цена- 300 лева комплекта. За по-сигурно, и тестове, но за да е съвсем сигурно- поне 5 теста на човек. По 100 лева, нищо работа. Може и бюджета да ги плати, за мен няма значение. Нали парата върви.

льольо
льольо
02 ноември 2020 9:17
Гост

Разбирам. Ти си от невярващите?

Анонимен
Анонимен
02 ноември 2020 18:07
Гост

Вярващ е човека. Аз също съм вярващ, че има такъв вирус и има заболели от него. Също така вярвам, че бройките се завишават многократно. И че тези тестове реагират на всякакъв грип. А още повече вярвам, че някои намазани лаборатории направиха милиони от тестове, срещу съответния процент за ГЕРБ. 100 лева, евтинийка, еле пък като ги плаща бюджета. Бързи пари.

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 23:11
Гост

ВСС вместо да предлага безумни варианти за съдебна реформа правейки от районните съдилища чиновнически придатък към правораздавателната система, то по-добре да предприеме своевременно действия за осигуряване на по-безопасна работна среда за магистратите и съдебните служители.

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 0:30
Гост

И как, да плаща парички за тестове на ковидиоти, че да се пълнят касичките на герберастите?

Анонимна
Анонимна
03 ноември 2020 15:57
Гост

Най- малкото можеха да използват мартенската ваканция, за да направят вратите с фото клетки. Какъв е смисъла, че са ми сложили стрелки по стълбите, като всички оипане едни и същи брави на вратите на залите, на деловодствата … В Турция за три месеца всички обществени сгради станаха с безконтактно отваряне. Нито е сложно, нито е скъпо!

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 19:45
Гост

Аз ще препиша един коментар, защото е точно на място: „Станахме като американците, ама в лошия смисъл. Разни загрижени за народа голи главички и капацитети с пяна по маските обясняват как в България положението ще стане като в сериала „Живите мъртви“ по Диемата, всички със сезонен грип се щамповат „Ковид-19“, раздават се парички на роднините на починали възрастни хора, за да ги запишат жертви на ковида и всичко живо изтеряса. Изпокараха се свободните професии с държавните служители, младежите с пенсионерите, умни и красиви с прости и тъпи и така. А далаверката си върви, търговийка с маски, дезинфектанти, тестове. Точат се… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 19:52
Гост

И под маската на загриженост за съдебната система герберастите организират скандали и крамоли, изпускат парата и насочват вниманието към странични неща, а не към главното- че трябва да си подават оставките и тиквата, и каскета, и цялата пасмина. Как ви се струва, днес са направили 12 000 и отгоре писиар теста, по новините се изфукаха, като умножим по 100 лева, колко стават паричките?

Ььььь
Ььььь
31 октомври 2020 21:03
Гост

И то забележете, пак административното гербаджийско правосъдие в центъра!

Ани
Ани
31 октомври 2020 12:19
Гост

Сега да ги питам ВСС защо съдиите няма да могат да ползват ЕИСС с отдалечен достъп. .Защото когато се обсъждаше този въпрос някой много умен член на съвета смяташе, че такъв достъп не им трябва, щели да си пишат делата от вилите.

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 16:14
Гост

Какво дрънкаш? Нали искаше ЕИСС да спре? Е, спря!

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 11:10
Гост

Съдът е единственият, който стои между гражданите и безконтролната власт. Какво искате – с декрети да ви управляват ли, с невъзможност за обжалване? Недопустимо е да се ограничава достъпът до правосъдие, а заведенията да работят. Съдиите и съдебните служители поемат своя риск, както всички в държавата и има разумни начини за ограничаването му, различни от тотално затваряне.

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 11:28
Гост

И откъде накъде едната власт ще решава да затвори другата. То и съдиите могат да решат да разпуснат Парламента.

Сулю Пулев
Сулю Пулев
31 октомври 2020 12:03
Гост

Отказ от правосъдие!Какво мисли по този въпрос Весшият Съдебен Съвет?Висшият Адвокатски Съвет???

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 10:51
Гост

Съдебна ваканция не означава затваряне на съдилищата. Това се прави всяка година от 15 юли до 31 август. През това време се разглеждат само по-спешните дела. Съдиите или са на работа, пишат си делата, разглеждат теза, които са покочени в Закона за съдебната власт, или ползват отпуск. Не си стоят просто вкъщи и да получават заплата, както си мислите. Всяка година основно през съдебната ваканция се ползват отпуските. Тази година тащава нямаше. Какъв ви е проблема?

Геле
Геле
31 октомври 2020 12:08
Гост

Проблема е , че по такъв начин се стопира Правосъдието. И въобще какво значи ваканция по никое време?От Коледа до Зарезан дела не се насрочват – праэници

Съдия
Съдия
31 октомври 2020 13:21
Гост

Колко ковид ваканции тая година?! Засрамете се, колеги

пострадал от правосъдието
пострадал от правосъдието
01 ноември 2020 10:55
Гост

Затова има съдии от Бургас, които от по пет-шест месеца не могат да си напишат мотивите към присъда, за да се придвижи делото към по-горна инстанция, а са си здрави и прави, ама другото е всеизвестно!!!

Изморена от глупости
Изморена от глупости
31 октомври 2020 9:26
Гост

Поредната малоумщина. После искам тея същите олигофрени-депутати, да влязат за месец в един натоварен съд и да видят с цената на какво и как се влиза в график с отсрочени заседания…. Кретеноидни шизофреници!!!

някой си
някой си
31 октомври 2020 8:43
Гост

А бе, като се натръшкат секретарите, щете, не щете, заседания няма да има.

Съдия
Съдия
31 октомври 2020 10:16
Гост

Айде първо да се натръшкат, че да видим тогава.

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 18:17
Гост

Те вече се натръшкаха, та и деловодители и съдии

Цифри
Цифри
31 октомври 2020 19:39
Гост

Колко на общ брой?

Сеирджия
Сеирджия
31 октомври 2020 8:16
Гост

Станахме като американците, ама в лошия смисъл. Разни загрижени за народа голи главички и капацитети с пяна по маските обясняват как в България положението ще стане като в сериала „Живите мъртви“ по Диемата, всички със сезонен грип се щамповат „Ковид-19“, раздават се парички на роднините на починали възрастни хора, за да ги запишат жертви на ковида и всичко живо изтеряса. Изпокараха се свободните професии с държавните служители, младежите с пенсионерите, умни и красиви с прости и тъпи и така. А далаверката си върви, търговийка с маски, дезинфектанти, тестове. Точат се лиги по едни пари от ЕС. И сякаш на никой… Покажи целия коментар »

чичо сам
чичо сам
31 октомври 2020 7:45
Гост

Малко разяснения – съдебната ваканция не е ваканция. Просто се редуцира броят на осз, всичко друго си върви! Съдът не затваря! Искове, жалби, отговори и тн. си се внасят, администрират, всичко в зсз си върви, пишат се актове.
Т.е. само се намалава струпването на хора в съда и това е добре.

Съдия
Съдия
31 октомври 2020 8:41
Гост

Много ги разбираш, беееее

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 12:06
Гост

Проблема в София е голям. Делата са забавени още преди всякакъв локдаун. Не може по искови прпизводства делата да са на доклад по две години. И накрая, дочакали заветната дата 16 ноември, влизаме във ваканция. Делата по които е допуснато неоправдано забавяне в администриране и насрочване, следва да се гледат и по време на локдаун ведно с изброените в закона спешни производства.

12345
12345
31 октомври 2020 7:39
Гост

Да добавя нещо – да, делата при болен или поставен под карантина трябва да се отлагат. И това да влезе в закона, но това е процесуален въпрос. А ваканцията е на практика противоепидемична мярка.
Хайде пак със здраве!

12345
12345
31 октомври 2020 7:35
Гост

Чета всички преждекоментиращи. А бе, вие дори не знам юристи ли сте и в зала влизали ли сте? Що не ревете всяка година от 15.07 до 1.09.? И тогава ли затваряме държавата? Ама тогава ви е гот нали, защото моренце – това, онова. А сега, когато се предлага това да се случи не за кефа ви, за здравето ви – виййййй ужас. Елате по коридорите на СРС и в залите на СНС да видите за какво става въпрос! И да, другите държави не “затварят”, ама хората имат e-justice. Не събират народа по залите. Ние тук нямаме и може единични дела… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 8:27
Гост

А някой направи ли връзка между двете събития- съвсем наскоро се взе решение за служителите на съдебната система тестовете да се поемат от бюджета. И изведнъж бум на заболели от коронавирус точно в съдебната система. Случайно ли?

234
234
31 октомври 2020 9:25
Гост

А някой попита ли защо съдебната система не получи 30%увеличение на заплатите заради covid? Или басейнова дирекция и подобни са на първа линия, а служителите и съдиите не са?

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 9:54
Гост

Ами защото парите за увеличението ще отидат сега за PCR тестове. Евтино, 100 лева бройката. Съдията, съдебния секретар, деловодителя няма да отделят ей-така по едни 100 лева за ГЕРБ от заплатите си, за какво да им ги увеличават? Но от бюджета на съдебната власт като отидат при доставчика на тестовете, той ще цака съответния процент за черните партийни каси.

Нерегистриран
Нерегистриран
01 ноември 2020 9:22
Гост

Нерегистриран Кой да попита защо, разболяват се не само съдии, но служители също, но знае ли някой на какво са изложени служители от СРС, да стоят на входната врата до охраната на студа. Е толкова са грижите за тях. Дали го провери това някой. Дали обърна внимание. Ако се спира работата да се спира поне да не се разболеят служителите, че за тях никой не мисли. Те си мислят че без тях ще се оправят, да ама не. Но без да загубиш нещо не оценява нищо. Затова те са на най първа линия, особено секретарите. На тях заплатите трябва да… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 11:06
Гост

Това не е точно така. Заради ръст на заболелите взеха решението за PCR и то все още не се използва масово

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 19:57
Гост

Айде де, не е точно така? Кое не е точно така, че бюджета на съдебната власт взе решение да изплаша тестовете и внезапно и рязко цялата съдебна система се изпоразболя? Защо така, защото централизирано им щамповат ковид-19, без значение дали е сезонен грип, дали сополче, или прословутата олигофрения за ковидиоти „безсимптомно боледуване“?

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 18:20
Гост

Никакви тестове не се поемат в действителност

Нерегистриран
Нерегистриран
01 ноември 2020 9:15
Гост

Да всички съдии не са за уволнение, но има такива не написали си дела от 5 години, ама стоят на Фронт офиса да правят справки и всякакви други неща, няма кой да го види това. Лудостта е пълна. В СРС пък мерките са на нула пълен абсурд, там нямат прозорци, този съд трябва да го затворят напълно. Там хората добре че са живи. Какви увеличения служителите напускат непрекъснато оттам заради лоши условия. Заплатите на тях са едни от най ниските.

Реформатор
Реформатор
31 октомври 2020 7:29
Гост

Уволняваме всички съдии и за лятото назначаваме нови.

Анонимен
Анонимен
31 октомври 2020 10:35
Гост

Така е, който го е страх да се маха! Държавата не може да остане без правосъдие. Ако една шивачка я е страх от Ковид, дали ще я пуснат във ваканция… В съдилищата са взети строги мерки за безопасност. Като, че ли не може да се заразиш извън съдебната зала.

Така
Така
30 октомври 2020 21:27
Гост

Само посочете държава от ЕС, в която е затворен съда

Анонимен
Анонимен
01 ноември 2020 18:12
Гост

Умник, Гърция затваря съдилищата!

Eve
Eve
30 октомври 2020 21:14
Гост

Поредната идиотщина, не трябва да се спира работата на съда. Ако има болни ще отлагаме делата и толкова. Делата ще се забавят, но поне работата ще върви. Що за управление на криза е това, всеки ден нови идеи една от друга по-безумни. Личи си,че сред депутатите няма работещи хора. Трябват паравани, дезинфекция, дистанция и всички да си носят маските. Колегата е прав и за пледоариите и безумните искания, но това не виждам как ще го преодолеем, то е въпрос на възпитание и разум, не става по заповед. Има хора, които разбират от половин дума, други не схващат и след три… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 21:23
Гост

Продължавай с рекламата на параваните, дезинфекцията, дистанцията и маските. ама не пиши за IQ. Има хора, които разбират от половин дума, да. Хем депутатите не са работещи, хем пък и да се спазват всичките им простотии за паравани, дезинфекция и да се носят маски. Посочи откъде точно да ги купуваме, че парите да отиват на правилното място. Ковидиотщини. Делата ще се забавели, ама работата ще вървяла.. IQ.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 20:52
Гост

Направо да се самоизолират цялото правителство и всичките подлоги на герп и да се махат. Да вземат със себе си и олигофрените, виещи истерично за маски.

Judge Georg
Judge Georg
30 октомври 2020 20:28
Гост

Много отдавна това трябваше да се случи, аз още преди две седмици го предложих. Освен това не мога да разбера това садистично упорито желание на немалка част от адвокатите да идват в зала, непременно да приказват по половин час, да правят разни искания, които си знаят, че няма да уважа, дори след като съм ги поканил учтиво поне 3 пъти да пуснат писмени бележки… Разберете го най-сетне – дошло е време разделно, страшно, врага е невидим и навсякъде. И е много добре, че се предлага до 15 юли 2021 г. да е срока, за да можем да си стоим в… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 20:37
Гост

Много добра пропагандна плява :)) Всяване на паника, ковид истерия.. Веднага подкрепям, ако докато не работи съда, не се плащат заплати на работещите в него.

Пенчо
Пенчо
30 октомври 2020 20:52
Гост

Вирусът е точно за ей такива жалки комплексирани наглеци като тебе.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 20:53
Гост

Джуд ли си, Георги ли си, но не си прав,
Лесно ти е на теб да говориш така на ангро, щото си на държавната хранилка, и за теб е все едно!!!
Ако прехраната ти зависеше, т.е. да не ти беше сигурно държавната заплатица, нямаше да се изказваш така!
Аман от семпли магистратчета!!!

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 21:01
Гост

Не е магистрат, а трол. Спуснали са ми опорките плюс малко инфо как работи съда набързо, с една-две мантри.

Али Баба
Али Баба
30 октомври 2020 19:32
Гост

поредното депутатско безумие – това, че отделни административни ръководители не могат да организират работата, не е проблем на цялата система. Който го е страх – да отлага, но да не ни забраняват на останалите, които искаме да работим, да си вършим работата

Идиотин
Идиотин
30 октомври 2020 20:23
Гост

Герберастите си искат хаос, паника и истерия и това е. В мътната вода се лови голямата риба. Ковид, маски, дезинфектанти, великата мъдрост с трите Д, все пропагандни методи. H5N1 беше много по-смъртоносен вирус, но тогава не се предизвикваше такава истерия.

Мунчо
Мунчо
31 октомври 2020 12:16
Гост

Не е безумие,а нумер! Стар, изтъркан и миризлив!Някой има интерес от тая работа…

Адвокат
Адвокат
30 октомври 2020 19:09
Гост

Абсолютно правилно! И без това ги чакаме с месеци и години да се произнесат. Ще изчакаме 2-3 месеца, поне има защо.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 19:34
Гост

Никакъв адвокат не си ти.

Човек
Човек
30 октомври 2020 19:02
Гост

Айде стига, само магистратите се разболяват, тъй ли бре, а и ваканцията ще е само за тях, както винаги.
А служителите, кучета ги яли, те не боледуват, имунизирани са срещу всичко.
Кога най-накрая аршинът ще е еднакъв, тук не става въпрос за пари, а за здраве, не забравяйте, че не само магистратите са хора, има много други Човеци 😖

адвокатче
адвокатче
30 октомври 2020 18:44
Гост

Подкрепям напълно, ако заедно с това се приеме и следното: съдиите и прокурорите за този период са в неплатен отпуск, а за адвокатите отпада задължението да си внасят ежемесечните осигуровки в НАП, в колегиите и наемите за канторите. Супер звучи, нали? Ако това стане, да не се окаже, че някоя тиквичка от ГЕРБ изненадващо съобщи, че ковида е изчезнал?

Митко
Митко
30 октомври 2020 18:13
Гост

Отвориха заведенията, затварят съдилищата. Всичко се обърна с главата надолу.

Димитър
Димитър
30 октомври 2020 18:14
Гост

Тамън да ни дойде акъла. Като някои не спазват мерките.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 20:16
Гост

митко, твоя акъл никога няма да дойде.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 18:14
Гост

Заведенията си плащат на тиквите, а магистрати и адвокати не си делят заплатите и хонорарите с ГЕРБ.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 19:11
Гост

Jова са уникални глупости! Ти си вреден трол! Ама от най-вредните!

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 19:37
Гост

Трол според теб, а вреден за ГЕРБ ли? Ако е така, потвърждавам!

Санчо
Санчо
30 октомври 2020 19:43
Гост

Трола вика „дръжте трола“…

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 18:11
Гост

Айде пак истерии. Всички подсмърчащи са непременно болни с ковид. Носете маски, каски и противогази. Да затваряме не само съдебната система, предлагам да затворим страната. Да може управляващите да се награбят на спокойствие. А после кой ше оправя батака, не е важно, герберастите нали ще се изнесат март месец с накраденото.

Захари
Захари
30 октомври 2020 18:10
Гост

Да минават на видеозаседания и това е. В тези сгради, където не се проветряват коридорите, заразата се разпространява светкавично.

Ааа
Ааа
30 октомври 2020 18:06
Гост

Напълно очаквано и разумно.

Димитър
Димитър
30 октомври 2020 18:04
Гост

За мен това е много дълъг период. Представяте ли си как ще се заринат с дела.

Заза
Заза
30 октомври 2020 18:05
Гост

Нас пандемията ни зарина, та за едно отлагане на дело няма да се кахърим.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 18:25
Гост

Каква пандемия те е заринала тебе, тази от монитора ли, която голите главички раздуват? Аман от ковидиоти.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:48
Гост

Ваканцията не е достатъчна, защото ако адвокатът е болен или изолиран, няма как да си напише жалбата, молбата и въобще процесуалните документи. Затова по време на съдебна ваканция не трябва да текат процесуални срокове по дела, които няма да се гледат.

анонимен
анонимен
30 октомври 2020 17:31
Гост

За някои столични съдилища разбирам, но за останалите – не. Заразяването става в деловодства и разни стаи, в които работят повече хора, но не в зала при гледане на о.с.з., където страни и съдии комуникират с два плексигласа помежду си и от разстояние. Всички може да се заразим навсякъде. По тази логика следва за затворят и администрации, в които се работи в open space или се приемат граждани.

Това си е една дъъълга коледна ваканция за привилегирована прослойка и като адвокат не мога да отрека, че завиждам благородно. 🙂

1223
1223
30 октомври 2020 17:51
Гост

Така ще се намали потокът от хора в палатите. Ще се намали и броят на служители и магистрати, които ще са на място. Освен това ще се работи и по график. Когато съдът е отворен, тогава има струпване на хора, има и повече хора в едно помещение. Заразата се разнася, все повече хора отсъстват, делата им се отсрочват, но същевременно пристигат и нови. И се трупат ли, трупат. Затова си мисля, че е по-добре да се даде възможност за глътка въздух. Представете си малък съд с двама съдии и двамата са с коронавирус. Този съд просто ще спре да работи.… Покажи целия коментар »

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 18:34
Гост

Коя зараза се разнася, би ли уточнил? Сезонните грипове, които си ги има всяка година? И които тази специална година се пишат задължително ковид-19? Защо ли? Иначе съм съгласен с това, че инфекцията вече е навсякъде и се разнася неудържимо- инфектирани от екрана полезни идиоти колкото искаш.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 19:21
Гост

А как да се стигне до ОСЗ, ако не функционират звена „деловодство“, „секретари“ и „призовки“?

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 19:39
Гост

Никак тази година, явно. Май ще е след изборите.

анонимен
анонимен
02 ноември 2020 8:54
Гост

Въпросът не е уместен. Може просто да се вземат крути мерки там и делата да се гледат, макар и по-бавно от обичайното.

Gerova
Gerova
30 октомври 2020 17:17
Гост

Успех с мерките. Не мисля, че е добре да не работят. Могат да работят с повдигнато внимание

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 20:19
Гост

Ти всъщност какво искаш да кажеш?

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:17
Гост

Подкрепям. Но ще се забатачат делата

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:16
Гост

Подкрепям мерките, но не подкрепям чак това да се случва да се спре с работата

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:15
Гост

Поздрави на съдебните заседатели

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:14
Гост

Подкрепям всички мерки против разпросттранение на тази гадост

Тошков
Тошков
30 октомври 2020 17:14
Гост

В кръга на шегата – те са толкова бързи по вземането на решенията в съда, че ние как ще разберем разликата ?

Саливерстров
Саливерстров
30 октомври 2020 17:13
Гост

Да да. Те и без това са хипер бавни, направо няма да разберем, че не са работли месец и полов2ина

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:13
Гост

Ма чакайте бе. То хубаво да се вземат мерки ама хората ако чакат някакви решения от съда ?

12345
12345
30 октомври 2020 17:27
Гост

Като не разбирате, не коментирайте – точно през ваканция се изписват делата и ще си получите решението. Няма да измираме заради заседания просто иние, и адвокатите, и прокурорите

адвокатче
адвокатче
30 октомври 2020 18:47
Гост

Най-добре ти не коментирай, че си личи откъде ти плащат и откъде ти дават инструкциите.

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:13
Гост

Предлагам друго. Всички да излезем ваканция и да си свиркаме ма да ни текат заплати

987
987
30 октомври 2020 17:12
Гост

Евалата на този, който го е измислил. Мисля, че не само съдиите, но и страните, адвокатите също ще бъдат доволни

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:11
Гост

Идеята е много добра и трябва наистина да се реализира. Така ще се помогне не само на съдилищата, но и на хората. Дано я приемат

Анонимен
Анонимен
30 октомври 2020 17:11
Гост

Евала